X
   
 
    • قائم مقام مدیر عامل بانک پارسیان در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه اعلام کرد:جایگاه ممتاز بانک پارسیان به لحاظ سرانه جذب سپرده شعب در میان بانک های کشور

      قائم مقام مدیر عامل بانک پارسیان در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه  اعلام کرد:جایگاه ممتاز بانک پارسیان به لحاظ سرانه جذب سپرده شعب در میان بانک های کشور

      دکتر فطانت با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها و اقدامات بانک ها برای اجرای هرچه بهتر و مطلوب تر آن گفت:بانک پارسیان تلاش کرده است با ترویج هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک هزینه های مشتریان را کاهش داده و گامی مثبت در مدیریت بهینه نقدینگی حاصل از پرداخت مستقیم یارانه ها بردارد.

      دکتر فطانت با اشاره به طرح هدفمندي يارانه ها و اقدامات بانک ها براي اجراي هرچه بهتر و مطلوب تر آن گفت:بانک پارسيان تلاش کرده است با ترويج هرچه بيشتر بانکداري الکترونيک هزينه هاي مشتريان را کاهش داده و گامي مثبت در مديريت بهينه نقدينگي حاصل از پرداخت مستقيم يارانه ها بردارد.
      وي در ادامه تلاش براي کاهش هزينه هاي سازمان و افزايش بهره وري کارکنان واستفاده بهينه از امکانات موجود را امري مهم،ضروري و کمک به اقتصاد ملي خواند و گفت:هر شعبه بانک پارسيان به طور متوسط نزديک به 900ميليارد ريال سپرده جذب کرده و سرانه سپرده کارکنان در پارسيان حدود 60ميليارد ريال است که در اين شاخص بانک پارسيان جايگاه برجسته اي در نظام بانکي کشور دارد.


      دکتر فطانت در ادامه با اشاره به مزاياي چابکي سازمان و هدفمند بودن ساختار اجرايي آن افزود:هزينه ما براي تجهيز منابع 8/4درصد است در حالي که نزديک ترين بانک هاي رقيب ما که در اين شاخص در رتبه هاي بعد از ما ايستاده اند براي جذب منابع به ترتيب 2/7و6/7درصد هزينه مي کنند.
      قائم مقام مدير عامل بانک پارسيان اين آمار را مويد تلاش مجموعه مالي پارسيان براي کارآمدي بيشتر و هزينه کمتر ارزيابي کرد و گفت:اين دستاوردها و موفقيت هاي کمي و کيفي در حالي کسب شده که بانک پارسيان در فضاي رقابتي تنگاتنگ کنوني تنها قريب 260شعبه داير در اختيار دارد و تنها يک دهه از فعاليتش در عرصه بانکي کشور مي گذرد و رقباي وي هر يک با هزاران شعبه و چند دهه سابقه بانکي در پله هاي بعدي قرار دارند و اين نماد بارز خصوصي سازي از انواع موفق آن است که اين نمايشگاه منادي آن مي باشد.
      قائم مقام بانک پارسيان توجه و تقويت فرهنگ مشتري مداري را از اهم اولويت هاي بانک پارسيان دانست و گفت:همکاران ما تلاش کرده اند که علاوه بر ارائه خدمات مدرن و نوين بانکي ،مشاوران اقتصادي خوبي نيز براي مشتريان ذي نفعان خود باشند و ارزش آفريني براي مشتريان و ذي نفعاي ديگر بانک را نيز هميشه مدنظر داشته اند.