X
   
 
    • رییس دفتر رییس جمهور در مراسم پذیره نویسی بانک گردشگری در شعبه مرکزی بانک پارسیان :توسعه زیرساخت ها و رونق گردشگری مورد توجه ویژه دولت است

      رییس دفتر رییس جمهور در مراسم پذیره نویسی بانک گردشگری در شعبه مرکزی بانک پارسیان :توسعه زیرساخت ها و رونق گردشگری مورد توجه ویژه دولت است

      اسفندیار رحیم مشایی طی پیام زنده تلفنی که به مناسبت آغاز پذیره نویسی بانک گردشگری در محل شعبه مرکزی بانک پارسیان پخش شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر، گفت: تاسیس بانک گردشگری نیزدر راستای نگاه دولت به توسعه گردشگری و برای تامین و توسعه زیر ساخت های این بخش است.

      اسفنديار رحيم مشايي طي پيام زنده تلفني که به مناسبت آغاز پذيره نويسي بانک گردشگري در محل شعبه مرکزي بانک پارسيان پخش شد، ضمن تبريک عيد سعيد غدير، گفت: تاسيس بانک گردشگري نيزدر راستاي نگاه دولت به توسعه گردشگري و براي تامين و توسعه زير ساخت هاي اين بخش است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، مشاور عالي رييس جمهور طي سخناني با اشاره به اهميت صنعت گردشگري در زمينه فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي گفت: توسعه گردشگري منافع و دستاوردهاي فراواني را در جنبه هاي مختلف ايجاد مي کند و از آنجا که جمهوري اسلامي در صدد تبيين و نشر آرمان هاي امام راحل (ره) و ارزشهايي است که باخون شهيدان، تحکيم و عمق يافته، گردشگري مي تواند بستري براي ابلاغ و نشر اين مفاهيم و آموزه ها در وراي مرزهاي کشور باشد.
      رييس دفتر رئيس جمهور همچنين توسعه جهانگردي را در مسير شناساندن بهتر ايران به جهانيان و انتقال مستقيم فرهنگ و سخن ما به ديگر اقوام و ملل ضروري ارزيابي کرد.
      رحيم مشايي سپس به تبيين اهداف شکل گيري و افتتاح بانک گردشگري پرداخت و گفت: از مهم ترين لازمه هاي رونق گردشگري تامين و توسعه زير ساخت ها و گسترش سطح خدمات در اين بخش است که اين امر بدون تامين مالي مقدور نمي شود.
      وي در همين راستا افزود: تاسيس بانک گردشگري ناظر بر اين هدف است و اميدواريم بتواند تحرک مناسبي را در صنعت گردشگري کشور ايجاد کند.
      رييس دفتر رييس جمهور همچنين ابراز اميدواري کرد که تقويت صنعت گردشگري، زمينه ساز ارتقاي سطح اشتغال در شهر ها و روستاها و مناطق مستعد گردشگري کشور شود.
      استاندار تهران نيز در اين مراسم با اشاره به روند شکل گيري بانک هاي خصوصي در کشور گفت:شکل گيري بانک هاي خصوصي اتفاق مبارک و گامي موفقيت آميز در عرصه اقتصاد کشور بود و پس از گذشت يک دهه فعاليت، اين بانک ها کارنامه قابل قبولي از خود ارائه داده اند.
      مهندس تمدن تلاش بنيان گذاران بانک هاي خصوصي، نو آوري در خدمات، تکريم ارباب رجوع و اعتماد مشتريان به اين بانک ها را از رموز موفقيت وسرمايه هاي واقعي بانک هاي خصوصي در کشور دانست و ورود بانک گردشگري را به عنوان عضوي جديد در خانواده بانک هاي خصوصي کشور تبريک گفت.
      استاندار تهران همچنين برگسترش بانکداري خصوصي و حضور بانک هاي خارجي در کشور به عنوان يکي از سياست ها و اهداف دولت تاکيد کرد.
      مدير عامل بانک پارسيان نيز ضمن ابراز خرسندي از ورود عضو جديد به جمع بانک هاي خصوصي کشور گفت: حضور بانک گردشگري بي ترديد موجب فشرده تر شدن فضاي رقابت بين بانک ها خواهد شد.
      شايسته در همين چارچوب افزود: اين فضاي رقابت از سويي موجب ارتقاي کيفي و کمي سطح خدمات بانک ها و از طرف ديگر به نفع مشتريان و مراجعان خواهد بود که هر دو امري مبارک است.
      مدير عامل بانک پارسيان با بيان اين مطلب که کارکنان بانک ها افتخار خدمت دهي به تمامي اقشار و اصناف جامعه را دارند گفت: اين توفيق بزرگي است که همه ما در سازماني فعاليت مي کنيم که وظيفه اصلي اش خدمت دهي صادقانه و مستمر به مردم است.
      شايسته سپس به آمادگي شعب بانک پارسيان براي انجام پذيره نويسي بانک گردشگري اشاره کرد و اين امر را نشانه اي از همکاري و تعامل سازنده اين بانک با ديگر اعضاي نظام بانکي کشور ارزيابي کرد.
      مهندس جهانگيري رييس هيئت عامل بانک گردشگري نيز در مراسم آغاز پذيره نويسي اين بانک گفت: با تاسيس بانک گردشگري آرزوي ديرينه صنعت گردشگري تبلور يافته و رسالت اصلي اين بانک تجهيز منابع و هدايت آن به سمت توسعه زير ساخت هاي گردشگري خواهد بود.
      وي ابراز اميدواري کرد که اين بانک تازه تاسيس در سايه تلاش و نو آوري، عضوي موثر و فعال در عرصه نظام بانکي کشور باشد.
      شايان ذکر است که پذيره نويسي بانک گردشگري از روز سه شنبه در تمامي شعب بانک پارسيان در سراسر کشور آغاز شد.