X
   
 
    • حضور صمیمانه مدیر عامل درگردهمایی استانی کارکنان بانک پارسیان (استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد)

      حضور صمیمانه مدیر عامل درگردهمایی استانی کارکنان بانک پارسیان (استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد)

      حضور صمیمانه مدیر عامل بانک در جمع کارکنان شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد،همزمان با سالروز ولادت شاهچراغ و روز بزرگداشت حافظ صورت گرفت.

      حضور صميمانه مدير عامل بانک در جمع کارکنان شعب استان هاي فارس و کهگيلويه و بويراحمد،همزمان با سالروز ولادت شاهچراغ و روز بزرگداشت حافظ صورت گرفت.
      آقاي شايسته مدير عامل بانک در ادامه سفر به استان هاي مختلف کشور براي بازديد از شعب و ديداروگفتگو با همکاران روز نوزدهم مهرماه عازم استان هاي کهگيلويه و بوير احمد و فارس شد.
      مدير عامل بانک پارسيان که در اين سفر از سوي آقاي دهقان،معاون اجرايي، آقاي اصانلو،مدير بازرسي و حسابرسي داخلي،آقاي جهاني مدير روابط عمومي و آقاي احساني رييس حوزه مديريت بانک همراهي مي شد در روز اول سفر در محل شعبه ياسوج واقع در مرکز استان کهگيلويه و بوير احمد حاضر شد و در ديداري صميمانه با همکاران شعبه دقايقي را به گفتگو با آنان و بررسي مسائل و مباحث مربوط به عملکرد شعبه ياسوج اختصاص داد.
      وي در مرحله بعدي سفر، پس از ورود به استان فارس از شعب کازرون ،مرودشت و شعب بانک در مرکز استان، شيراز نيز بازديد به عمل آورد و در نشست هاي متعددي با يکايک همکارانمان،توصيه هايي را در خصوص عملکرد بهتر و بهبود روند امور در خدمت دهي هرچه بيشتر به مشتريان ،به فعالين شعب ارائه نمود.
      مدير عامل بانک پارسيان در پايان اين سفر، در جمع صميمي و گرم کارکنان شعب استان هاي کهگيلويه و بوير احمدو فارس که در سالن کنفرانس هتل پارس شيراز گردهم آمده بودند حضور يافت و در مراسمي که با حضور ايشان و تني چند از مديران همراه،روسا و معاونين و کاربران شعب حوزه برپا شده بود، شرکت کرد.
      آقاي شايسته در اين مراسم ضمن تشکر از تلاش و پشتکار هوشمندانه کارکنان شعب دو استان در مسير دستيابي به اهداف بانک ابراز اميدواري کرد که با تکيه بر آگاهي و تداوم سعي و جديت کارکنان، بانک پارسيان بتواند همچنان جايگاه برتر خود را با وجود محدودين هاي متعدد موجود در نظام بانکي کشور تثبيت نموده و آن را بيش از پيش اعتلا بخشد.

      مدير عامل بانک پارسيان در اين نشست به يادماندني چشم انداز پارسيان 1391را باري ديگر مورد اشاره قرار داد و گفت:براي دستيابي به اين هدف بزرگ بايد از تمامي ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل يکايک پارسياني ها به نحو شايسته استفاده شود و روند موفقيت هاي بانک در چند سال گذشته نشان مي دهد که ما مي توانيم با تلاش نيروي انساني خود هدف بزرگي را که ترسيم کرده ايم تحقق بخشيم.
      مدير عامل بانک پارسيان با اشاره به جايگاه ارزشمند پارسيان در جمع 100شرکت برتر و در نظام بانکي کشور گفت:اين موارد نشان دهنده توانايي هاي مجموعه پارسيان است،همچنان که شاهد بوديم قيمت سهام شرکت تجارت الکترونيک پارسيان زماني که به فرا بورس رفت 5400ريال بود که به 10800ريال رسيد و اين نشان دهنده اعتماد مردم به پارسيان است و ظرف چندهفته آينده بيمه پارسيان نيز وارد بورس خواهد شد.
      آقاي شايسته در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تاکيد بر تلاش براي موفقيت بانک گفت:با توجه به نزديکي استان فارس به کشورهاي حوزه خليج فارس شما بهترين بستر و فرصت را براي گشايش اعتبار اسنادي و تبادلات ارزي در اختيار داريد که بايد به نحو مطلوبي از اين موقعيت به نفع بانک استفاده کنيد.
      آقاي شايسته در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش محوري و مهم مشتري در بانک پارسيان گفت:حيات و موفقيت هر بنگاه اقتصادي در وهله اول متکي به توجه و اعتماد مشتري است و اين مهم حاصل نمي شود مگر با رفتار و کنش خردمندانه و توام با بينشي که در فعالين پارسياني بسيار به چشم مي خورد و همه بايد بدانيم که حيات بانک به وجود مشتري وابسته است.
      مدير عامل بانک در پايان با تمامي همکاران عکس دسته جمعي گرفت و کارکنان شعب دو استان نيز از برخورد صميمانه و پدرانه وي و از ديدار با ايشان ابراز خرسندي واز رهنمودهاي ارزنده وي تشکر کردند.
      آقاي شايسته در اين سفر و همزمان با روز يادبوداحمدبن موسي،شاهچراغ(ع)در بارگاه با صفاي آن امام زاده محترم و پربرکت حاضر شد و براي توفيقات بيشتر بانک دعا نمود .