X
   
 
    • بانک پارسیان برترین بانک اسلامی ایران معرفی شد

      بانک‌پارسیان به انتخاب نشریه بین المللی The Asset درسال2014 میلادی، رتبه اول بانک های اسلامی ایران وهمچنین برترین بانک ایرانی در بانکداری خُرد را ازآن خود کرد.

      بانک‌پارسيان به انتخاب نشريه بين المللي The Asset درسال2014 ميلادي، رتبه اول بانک هاي اسلامي ايران وهمچنين برترين بانک ايراني در بانکداري خُرد را ازآن خود کرد.
      در پي کسب پياپي موفقيت‌ها و عنوان هاي برتر بانک پارسيان در عرصه هاي داخلي و بين المللي و نوآوري در ارائه خدمات بانکي و بانکداري الکترونيک در سال هاي گذشته، در آخرين ارزيابي نشريه بين المللي The Asset، بانک پارسيان مجددا در دو حوزه يادشده در سال 2014مقام برتر را بدست آورد.
      نشريه The Assetمجله اي پژوهشي - علمي و از انتشارات شرکت تحقيقاتي چند منظوره اي به همين نام در کشور مالزي است که هر ساله جوايزي را بر اساس بررسي گزارش هاي مالي و خدمات بانکي، به بانک ها وموسسات مالي برتر آسيا اعطا مي کند. در رتبه بندي سال 2014، «بانک پارسيان»به پشتوانه اعتماد سهامداران و مشتريان و همچنين تلاش کارکنان جوان و سخت کوش خود با کسب اين مقام، توانست برگ زرين ديگري را در عرصه بين المللي به افتخارات خود بيفزايد.
      شايان توجه است که بانک پارسيان در سال هاي2012 و2013 نيز حايز دريافت رتبه برترين بانک اسلامي ايران و برترين بانک ايراني در بانکداري خُرد نيز شده بود.