X
   
 
    • رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع مدیران بانک پارسیان عنوان کرد : هدف گذاری بانک پارسیان برای رسیدن به جایگاه شایسته در بانکداری کشور غیر قابل دسترس نیست

      رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع مدیران بانک پارسیان عنوان کرد : هدف گذاری بانک پارسیان برای رسیدن به جایگاه شایسته در بانکداری کشور غیر قابل دسترس نیست

      جلسه دیدار پایان سال مدیران ارشد بانک پارسیان با آقای دکتر پرویزیان مدیرعامل با حضور دکتر فطانت فرد، رییس سازمان بورس و اوارق بهادار به عنوان میهمان ویژه در تاریخ 24 اسفند 1393 برگزار شد

      جلسه ديدار پايان سال مديران ارشد بانک پارسيان با آقاي دکتر پرويزيان مديرعامل با حضور دکتر فطانت فرد، رييس سازمان بورس و اوارق بهادار به عنوان ميهمان ويژه در تاريخ 24 اسفند 1393 برگزار شد.


      در اين نشست، دکتر فطانت فرد که با دعوت دکتر پرويزيان به عنوان ميهمان ويژه در اين جمع حضور يافت طي سخناني با اظهار خرسندي از حضورش در جمع مديران ارشد بانک پارسيان گفت : خيلي خوشحال هستم که بانک پارسيان در رتبه بندي صد شرکت برتر پيشتاز و در ميان بانک هاي خصوصي همچنان بانک اول است. اميدوارم در سال هاي آتي بانک پارسيان به بانک اول کشور تبديل شود.
      رييس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطر نشان کرد : وضعيتي که بانک پارسيان علي رغم سختي هايي که سال هاي پيش با آن مواجه بود هم اکنون وضعيت خوبي است و هدف گذاري شما که بانک اول کشور شويد غير قابل دسترس نيست.
      ايشان اظهار اميدواري کرد که با همت والايي که در کارکنان بانک پارسيان وجود دارد و با رهبري عالمانه و با تجربه درخشان آقاي دکتر پرويزيان در سيستم بانکي درکنار دکتر شمس عالم عضو هيات مديره اين بانک، مجموعه بانک پارسيان بتواند به آن جايگاهي که شايسته آن است برسد.

      دکتر پرويزيان : ضرورت توجه به مديريت ريسک در بانک / حضور پرقدرت بانک پارسيان در اقتصاد کشور

      دکتر پرويزيان مديرعامل بانک پارسيان نيز ضمن سپاس از دکتر فطانت فرد براي قبول دعوت براي حضور در جمع مديران بانک پارسيان براجراي راهکارها و برنامه هاي تدوين شده براي حضوري با قدرت در اقتصاد کشور تاکيد کرد.
      دکتر پرويزيان ضمن تبريک فرارسيدن سال نو و آرزوي کسب موفقيت هاي بيشتر در سال پيش رو اظهار داشت : خدا را سپاسگزارم که برند پارسيان برند شناخته شده و معتبري است و علي رغم چالش هاي و مشکلاتي که سر راهمان است اطمينان دارم با وجود شما همکاران عزيز شرايط به نفع بانک تغيير خواهد کرد و آينده اي بهتر و ايده آلي خواهيم داشت.
      ايشان در بخش ديگري از سخنانش به اهميت توجه به مديريت ريسک در بانک اشاره کرد و مديريت ريسک را از جمله مهم ترين موضوع در بخش رفتاري برشمرد و اظهار داشت : ريسک در حقيقت مفهوم اصلي بنياد بانک را تشکيل مي دهد. در عين حال ظرفيت پذيرش ريسک هم مهم است و بحث ريسک پذيري و قدرت ريسک کردن موضوعي است که بايد به آن توجه شود. اگر بتوانيم برآورد درستي از ريسک هاي متعدد در فعاليت ها و رفتار ها داشته باشيم مي توانيم آن را مديريت کنيم.
      مديرعامل بانک پارسيان در ادامه بر توجه بيشتر به بخش بين الملل و همچنين تمرکز بر روي وصول مطالبات با همکاري شرکت تامين انديش پارس در سال آينده تاکيد کرد.
      ايشان با بيان اينکه سال آينده سالي سخت براي بانک خواهد بود، خاطرنشان کرد : احساسي که در شبکه بانکي مبني بر وحدت و يکپارچگي وجود دارد نسبت به گذشته بيشتر شده است و اميدواريم شبکه بانکي همگام با ساير ارکان اقتصادي بتواند رشد و توسعه هر چه بيشتر نظام اقتصادي کشور را فراهم آورد.