تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۱۲/۱۱زمان خبر: ۰۹:۴۹تعداد بازدید: ۳۱۲ مدیر روابط عمومی بانک پارسیان :اخذ بازخورد از مشتریان ؛ مهمترین راهبرد بانک پارسیان در تحقق مشتری مداری است
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان سرعت ارایه خدمات، نحوه برخورد کارکنان، کیفیت پاسخگویی و ارایه خدمات الکترونیکی را برخی از شاخص های رضایتمندی مشتریان برشمرد و افزود : بانک پارسیان با هدف تحقق مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع، از طریق صندوق انتقادات وپیشنهادها میزان رضایتمندی مشتریان را در شعب سراسر کشور مورد سنجش وارزیابی قرار می دهد.
مدير روابط عمومي بانک پارسيان سرعت ارايه خدمات، نحوه برخورد کارکنان، کيفيت پاسخگويي و ارايه خدمات الکترونيکي را برخي از شاخص هاي رضايتمندي مشتريان برشمرد و افزود : بانک پارسيان با هدف تحقق مشتريمداري و تکريم ارباب رجوع، از طريق صندوق انتقادات وپيشنهادها ميزان رضايتمندي مشتريان را در شعب سراسر کشور مورد سنجش وارزيابي قرار مي دهد.
دکتر مالکي تصريح کرد: روابط عمومي بانک پارسيان با استفاده از روش هاي علمي و پيشرفته روز، نظر مشتريان و مراجعان به شعب بانک را در سراسر کشور از ابعاد مختلف سنجيده و فرصتي را فراهم ميکند تا مشتريان انتقادات و پيشنهادهاي خود را به طور شفاف منعکس نمايند.
براساس اين گزارش، در پاييز سال جاري تعداد 6459 پرسشنامه از صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان در سراسر کشور جمعآوري گرديد که نتايج اين نظر سنجي نشان دهنده رضايت 83 درصدي مشتريان در شعب تهران و شهرستان از عملکرد بانک پارسيان است.
شايان توجه است؛ بانک پارسيان با هدف تقدير و تشکر از مشترياني که نظرات و پيشنهادهاي خود را با بانک در ميان ميگذارند، در پايان هر فصل به قيد قرعه به سه نفر کارت هديه 1.000.000 ريالي اهدا مي کند. برندگان خوش شانس فصل پاييز از شعب ايستگاه داريوش تهران، شاهين شهر اصفهان و بجنورد در حوزه مشهد به قيد قرعه انتخاب شدند که جوايز آنها در ماه جاري از طريق شعب به آنها اهدا خواهد شد.