X
   
 
    • دکتر پرویزیان :جایگاه بانک پارسیان در نظام بانکی، مهم و بسیار مطلوب است

      دکتر پرویزیان :جایگاه بانک پارسیان در نظام بانکی، مهم و بسیار مطلوب است

      مدیرعامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان برند معتبری است که در میان بانک های کشور، جایگاه مهم و بسیارمطلوبی دارد.

      مديرعامل بانک پارسيان گفت: بانک پارسيان برند معتبري است که در ميان بانک هاي کشور، جايگاه مهم و بسيارمطلوبي دارد.
      دکتر پرويزيان که در جمع گروه خبر روابط عمومي بانک پارسيان سخن مي گفت به تشريح ديدگاه هاي خود پيرامون شاخص هاي عملکردي بانک پرداخت.
      ايشان شرايط بانک پارسيان در حوزه مديريت نقدينگي، بين الملل و بانکداري الکترونيک را بسيارخوب توصيف کرد و افزود : اين شرايط حاصل تلاش هاي صورت گرفته طي ساليان گذشته است تا بانک به عنوان يک ثروت ملي حفظ شود، لذا جا دارد از مديران قبلي و کليه کارکنان پرتلاش بانک در سراسر کشور تقدير و تشکرکنم.
      درحوزه مطالبات معوق اقدامات موثري صورت گرفته و به صورت حرفه اي و دقيق مطالبات بررسي مي شود . مديرعامل بانک پارسيان خاطر نشان کرد: خواسته ما از مشتريان محترم اين است که به تعهدات خود عمل کنندکه خوشبختانه اکثر مشتريان بانک پارسيان از اين شرايط برخوردارند، ولي افراد محدودي هستند که در عمل به تعهدات خود به بانک قصور مي کنندکه در اين شرايط با استفاده از ظرفيت ها و امکانات دستگاه هاي نظارتي وقضايي دنبال آن هستيم که حق و حقوق مردم را بازگردانيم. در اين زمينه بانک هيچ مماشاتي با کسي ندارد و مي بايست با مديريت هدفمند تعهدات از اخلال در شبکه بانکي پرهيز نمود.
      بنگاه داري و نسبت کفايت سرمايه موضوعات ديگري بود که دکتر پرويزيان به آن اشاره داشت و افزود : در حوزه بنگاه داري مشکل زيادي متوجه بانک نيست چرا که با نسبت هايي که بانک مرکزي تعريف کرده فاصله محسوسي نداريم ولي در حوزه کفايت سرمايه بايد شرايط بهبود پيدا کند که همت سهامداران و کمک و مساعدت بانک مرکزي را مي طلبد.