X
   
 
    • برندگان چهارمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادهای شعب مشخص شدند.

      برندگان چهارمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادهای شعب مشخص شدند.

      چهارمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان برگزار و 3 برنده این دوره مشخص شدند .

      چهارمين دوره قرعه کشي صندوق انتقادات و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان برگزار و 3 برنده اين دوره مشخص شدند.
      بانک پارسيان به منظور سپاس و قدرداني از همفکري و مشارکت مشتريان در تکميل فرم هاي نظر سنجي پيرامون ارائه خدمات بهتر به ايشان در شعب سراسر کشور ، چهارمين دوره قرعه کشي جوايز آن دسته از کساني که با تکميل فرم هاي يادشده و انداختن آن در درون صندوق انتقادات و پيشنهادهاي شعب ، همراهي داشتند را برگزار کرد.
      برندگان چهارمين دوره اين قرعه کشي که مربوط به سه ماهه آخر سال 90 مي باشند، خانم "شهيدي" ، مشتري شعبه بلوارفردوس، و آقايان "صالحاني"، مشتري شعبه نور و" ناصري "، مشتري شعبه ديلمان شهرري هستند که به هر کدام از اين عزيزان توسط بانک پارسيان کارت هديه يک ميليون ريالي اهداء مي شود.
      شايان ذکر است اين قرعه کشي هر سه ماه يک بار ، پس از استخراج فرم هاي نظر سنجي از صندوق انتقادات و پيشنهادها و با استمرار روش مشتري مدارانه ي بانک پارسيان برگزار و به سه نفر از مشترياني که تلفن خود را بر روي برگه درج کرده باشند به قيد قرعه کارت هديه يک ميليون ريالي اهداء و اسامي ايشان در هفته نامه و نيزسايت پارسيان درج خواهد شد.
      اين اقدام علاوه بر قدرداني و سپاس از همفکري مشتريان و مراجعين محترم به شعب پارسيان و تعامل مستمر با ايشان ، همچنين با انگيزه ارائه هرچه بهتر خدمات بانکي به جامعه طراحي و اجرا خواهد شد.