تاریخ خبر: ۱۳۹۲/۰۴/۰۹زمان خبر: ۱۴:۰۰تعداد بازدید: ۲۳۵ هشدار به مشتریان بانکها:فریب تماسهای مشکوک را نخورید
مشتریان بانکها فریب تماسهای مشکوک را نخورند و قبل از هر اقدامی نسبت به اطمینان از صحت و سقم موضوع مطرح شده از مراکز رسمی استعلام کنند.
مشتريان بانکها فريب تماسهاي مشکوک را نخورند و قبل از هر اقدامي نسبت به اطمينان از صحت و سقم موضوع مطرح شده از مراکز رسمي استعلام کنند.
علي جهاني مدير روابط عمومي بانک پارسيان با اعلام اين مطلب اظهار داشت : بر اساس گزارشهاي رسيده از بانک مرکزي، اخيراً افراد سود جو با تماس تلفني و يا ارسال پيام کوتاه به شهروندان، در پوشش پرداخت وام کلان و يا اعلام برنده شدن آنان در قرعه کشيهاي مختلف، اقدام به سوء استفاده مالي و کلاه برداري و اخذ وجوه به صورت الکترونيکي ميکنند که مشتريان و هموطنان گرامي بايد در اين خصوص دقت لازم را به عمل آورند.
وي تاکيد کرد: مردم عزيزمان در اين گونه موارد پيش از هر اقدامي از درستي منبع تماس اطمينان حاصل کرده و بدون دادن اطلاعات حساب خود به ديگران، موضوع را با مراکز رسمي در ميان بگذارند.
شايان ذکر است، در هفتهها و روزهاي گذشته مشاهده شده است که برخي با ارسال پيامک و يا تماس تلفني به مشتريان برخي بانکها اقدام به سوءاستفاده کردهاند.