X
   
 
    • معارفه مدیرعامل جدید لیزینگ پارسیان برگزار شد

      معارفه مدیرعامل جدید لیزینگ پارسیان برگزار شد

      رییس هیات مدیره لیزینگ پارسیان در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت لیزینگ، همت و تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار لیزینگ درهمه بخش های اقتصادی، بازرگانی و صنعت و همچنین پیگیری های لازم برای تحقق ورود این شرکت به بورس را خواستار شد.

      مراسم معارفه مديرعامل جديد ليزينگ پارسيان با حضور آقايان : حق وردي، معاون اجرايي بانک پارسيان و رييس هيات مديره ليزينگ ، سليمي، عضو هيات مديره ليزينگ پارسيان، رضايي، سرپرست معاونت مالي، بشرخواه، مدير امور شرکت ها، مجامع و سرمايه گذاري، جهاني، مدير روابط عمومي بانک پارسيان و مسئولين و معاونين شرکت ليزينگ برگزار شد.
      در ابتداي اين مراسم، آقاي حق وردي ضمن تشکر از زحمات مديران عامل گذشته و کارکنان ليزينگ بر تلاش مضاعف براي افزايش سهم ليزينگ و پيگيري هاي لازم براي ورود اين شرکت به بورس تاکيد کرد و افزود: بايد درکنار تک محصولي بودن و ارايه خدمات خودرو، خدمات و تسهيلات در ساير محصولات نيز ارايه شود. وي خاطر نشان کرد: بخش هاي اقتصادي، تجارت، بازرگاني و صنعت و معدن، بخش هاي ديگري هستند که انتظار مي رود علاوه بر خودرو در سال پيش رو با حمايتي که مديران ارشد بانک و اعضاي هيات مديره شرکت بيش از پيش خواهند داشت بتوانيم در بخش هاي يادشده نيز گام هاي موثري برداريم.
      معاون اجرايي بانک از اقداماتي که ليزينگ در خصوص نحوه وصول مطالبات و همچنين تدوين آيين نامه و اصلاح ساختارسازماني داشت قدرداني کرد و افزود: حرکت زيبنده ديگري که در دوران آقاي دکتر حنيفي و دکتر آقا محمديان، مديران عامل پيشين شرکت ليزينگ پارسيان درکنارکار اقتصادي انجام گرفته است، کارهاي فرهنگي است که تحقيق، تاليف و انتشار ارزنده کتاب ليزينگ نمونه اي از آن است که در جهت ارتقاي دانش و تقويت فرهنگ ليزينگ کشور صورت گرفت.
      وي در ادامه سخنانش با سپاس از تلاش آقاي دکترآقا محمديان، آقاي زارعي را مديري قوي با کارنامه درخشان در شرکت هاي پيشرو صنعتي نام برد و بر همراهي و همدلي همه کارکنان در راستاي کسب موفقيت هاي بيشتر تاکيد کرد.
      آقاي آقا محمديان، مديرعامل پيشين ليزينگ نيزدر اين مراسم ضمن تبريک و خير مقدم به آقاي زارعي به بيان گزارش مختصري از روند گذشته شرکت ليزينگ و افتخارت کسب شده آن و همراهي اش با مديران عامل پيشين ليزينگ در تحقق اهداف پرداخت و گفت : در شرايطي که شرکت هاي ليزينگ در محاق بودند، ساختار صحيح مالي و حفظ سودآوري از عواملي بود که باعث ماندگاري ليزينگ پارسيان شد.
      وي از همکاران و از تيم کامل و بالنده ليزينگ به خاطر همراهي و همدلي در مدتي که تصدي مديرعاملي ليزينگ پارسيان را برعهده داشت تشکر و براي آقاي زارعي آرزوي توفيق روزافزون کرد.
      آقاي زارعي، مديرعامل جديد ليزينگ با تبريک اعياد ماه رجب، با اشاره به اينکه هم اکنون نگاه جامعه نسبت به ليزينگ بهتر از پيش شده و فرهنگ ليزينگ در جامعه تسري يافته است، از اقداماتي که در خصوص فرهنگ سازي صنعت ليزينگ صورت گرفته و از زحمات و تلاش هاي مديران قبلي قدرداني کرد و افزود: شرکت ليزينگ يکي از شرکت هاي برتر کشور است و نگاه دکتر ديواندري، مديرعامل بانک پارسيان نسبت به ليزينگ نگاه ويژه اي است و با حمايت ايشان و همت و همراهي شما قطعا مي توانيم سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص داده و در راستاي اعتلاي ليزينگ گام برداريم.