X
   
 
    • گشایش سه شعبه جدید بانک پارسیان

      گشایش سه شعبه جدید بانک پارسیان

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اعلام این خبر گفت:در نخستین روزهای سال 1390،بانک پارسیان با گشایش شعبه ولی عصر- طالقانی در تهران و شعب سیرجان و خرمشهرزنجان تعداد شعب خود را به عدد 275شعبه رساند.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان با اعلام اين خبر گفت:در نخستين روزهاي سال 1390،بانک پارسيان با گشايش شعبه ولي عصر- طالقاني در تهران و شعب سيرجان و خرمشهرزنجان تعداد شعب خود را به عدد 275شعبه رساند.
      علي جهاني با تاکيد بر اينکه توسعه شبکه شعب بانک پارسيان پس از مطالعه و بررسي هاي کارشناسانه با هدف تسهيل خدمت دهي به مشتريان ميليوني اين بانک همچنان ادامه خواهد داشت،افزود:در کنار گسترش اين شبکه توسعه ابزارها و خدمات بانکداري اينترنتي و الکترونيکي نيز در سال جاري بيش از پيش تداوم خواهد داشت.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان از شعبه خانگي بانک پارسيان که با استفاده از بستر اينترنت ارائه مي شود،به عنوان خدمتي نوين و جامع ياد کرد و گفت:استقبال روزافزون مشتريان از اين خدمت ،از سويي بانک پارسيان را به سرمايه گذاري و تلاش بيشتر براي ارائه و ترويج خدمات مدرن بانکي تشويق مي کند و از جهتي موجب کاهش رفت و آمد مشتريان به شعب و دسترسي آسان تر آنان به خدمات مختلف بانکي مي شود.