X
   
 
    • جهانی، مدیر روابط عمومی خبر داد: افزایش استقبال مردم از خدمات بانک پارسیان

      جهانی، مدیر روابط عمومی خبر داد: افزایش استقبال مردم از خدمات بانک پارسیان

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از استقبال مشتریان از خدمات بانک پارسیان در سال 90 خبر داد

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان از استقبال مشتريان از خدمات بانک پارسيان در سال 90 خبر داد
      علي جهاني افزود: بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک پارسيان که در روابط عمومي مستقر است نشان مي دهد اين واحد پاسخگوي حدود 100هزار تماس برقرارشده از کانال هاي ارتباطي بوده که 90درصد تماس ها به صورت تلفني از طريق مرکز تماس (Call Center) پاسخ داده شده و اين در حالي است که تعداد تماس هاي جاري با تلفن خانه و مرکز پاسخ گويي IT همچنان به قوت خود به صورت مجزا باقي است.
      وي اظهار داشت: گزارش مذکور حاکي از آن است که حجم تماس ها در سال 90 نسبت به سال 88، 126 درصد و نسبت به سال 89، 41 درصد افزايش داشته و اين آمار نشان دهنده افزايش استقبال مشتريان و عموم مردم از خدمات بانک پارسيان است.
      جهاني افزود: واحد ارتباط با مشتريان بانک پارسيان با هدف ارزش‌آفريني براي مشتريان و تکريم مقام و شان مخاطبان، با استفاده از نرم افزار مجهز و امکانات مدرن از طريق کانال هاي مختلف ارتباطي از قبيل تلفن، پست الکترونيک، پيامک، نمابر، صندوق صوتي و سايت اينترنتي پاسخگوي سوالات مشتريان و تمامي کساني است که نياز به مشاوره در زمينه خدمات مختلف بانک داشته باشند.
      وي يادآور شد: پاسخگويي موثر و باکيفيت به تماس گيرندگان، تکريم مشتري، سرعت در ارائه خدمت و امنيت اطلاعات مشتريان از اصول محوري عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک پارسيان است و پاسخگويان ما در اين واحد افتخار خود را خدمت رساني به هنگام و صميمانه به مشتريان مي دانند. جهاني اضافه کرد: در کنار واحد ارتباط با مشتريان و سرعت پاسخگويي اين واحد، بانک پارسيان تنها بانکي است که تلفن ارتباط مستقيم با مديرعامل را براي مشتريان در تمامي شعب نصب و راه اندازي کرده است. از اين طريق مشتريان مي توانند به راحتي ديدگاه ها، نکته ها و پيشنهادهاي خود در خصوص فرآيندهاي کاري و خدمات الکترونيک را به طور مستقيم با مديرعامل بانک در ميان گذاشته و با سرعت پاسخ خود را دريافت کنند