X
   
 
    • رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در افتتاح مدرسه هوشمند بانک پارسیان :نام پارسیان و بانک پارسیان تا ابد جاودان خواهد ماند

      رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در افتتاح مدرسه هوشمند بانک پارسیان :نام پارسیان و بانک پارسیان  تا ابد جاودان خواهد ماند

      مدرسه هوشمند پارسیان با زیر بنای آموزشی 177 متر مربع و اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال در شهرک دامداران زاهدان،در استان زرخیز و قهرمان پرور سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

      مدرسه هوشمند پارسيان با زير بناي آموزشي 177 متر مربع و اعتباري بالغ بر 750 ميليون ريال در شهرک دامداران زاهدان،در استان زرخيز و قهرمان پرور سيستان و بلوچستان افتتاح شد.
      اين مدرسه نخستين مدرسه هوشمند کشور است که توسط انجمن خيرين مدرسه ساز و با هزينه بانک پارسيان ساخته شده و برخوردار از پيشرفته ترين تجهيزات الکترونيک و رايانه اي است.

      در مراسم افتتاح «مدرسه پارسيان» آقايان توده فلاح ، معاون طرح و برنامه بانک ، جهاني، مدير روابط عمومي ، سنجراني ، مديرکل آموزش و پرورش و ستاد توسعه و تجهيز مدارس زاهدان نيز حضور داشتند، دکتر حافظي ،رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز طي سخناني ضمن قدرداني از توجه بانك پارسيان به ساخت مدرسه در مناطق محروم كشور گفت: با ساخت اين مدرسه در شهرک دامداران ، از اين پس كودكان و نوجوانان اين روستا در مكاني مناسب و مجهز،به كسب علم و دانش مي‌پردازند و اين اقدام ارزشمند بانک پارسيان بسيار ارزنده و قابل تقدير است.

      دکتر حافظي که فرهيخته اي 80ساله و عاشق ساخت و ساز و بازسازي مدارس است،ادامه داد: گر چه سابقه فعاليت بانك پارسيان نسبت به بانك‌هاي بزرگ دولتي كم تر است و تنها 10سال از دوران تاسيس آن مي گذرد، اما اين اقدام زيبا وشايسته بانک پارسيان نشان داد كه مديراني با درايت در آن حضور دارند. بچه هاي اين مدرسه سازندگان آينده کشور هستند .
      وي افزود: بانک پارسيان گرچه يک نهاد مالي است ، اما دور انديش است و يقيناً چنين اقدام‌هايي ضريب رضايتمندي مشتريان بانك را افزايش خواهد داد.
      وي در پايان گفت:به اعتقاد من اگر هر فرد يا ارگاني يک بار در جهت مدرسه سازي گام بردارد اين کار چنان اعتياد مثبتي در او ايجاد مي کند که همواره در صدد ساخت مدارس بعدي برخواهد آمد.
      آقاي فلاح، معاون طرح و برنامه بانک نيز با اظهار خرسندي از بهره برداري اين مدرسه گفت : بشراز بدو خلقت به دنبال علم و دانش بوده است و درهمه اديان از جمله دين اسلام بر ضرورت کسب دانش و تعليم و تعلم تاکيد زيادي شده است.
      وي با اشاره به نقش تجهيزات و بسترهاي جديد الکترونيکي و رايانه اي در امر آموزش گفت:در برهه کنوني محيط آموزشي ديگر نمي تواند به يک چهارديواري منحصر باشد و بايد از ديگر ابزارهاي آموزش و کمک آموزشي هوشمند نيز استفاده کرد و بانک پارسيان نيز تمام سعي خود را به اين موضوع معطوف کرد که ابزار آموزشي و کمک آموزشي هوشمند و نرم افزاري را در کنار بنا و سازه هاي سخت افزاري در اين مدرسه مهيا کند و امروز بسيار خرسنديم كه اين مدرسه با اين ويژگي ها و امکانات به بهره‌برداري مي‌رسد.
      معاون طرح و برنامه بانک پارسيان در ادامه گفت:سه عنصر اصلي موجب رشد بشر در طول تاريخ بوده و اين سه عنصر عبارتند ازمحيط آموزشي،معلمان و آموزگاران و دانش آموزان تلاشگر و سختکوش.
      در ادامه اين مراسم دانش آموزان اين مدرسه با اجراي سرودي همه را تحت تاثير قرار دادند و همنوا و همزبان از اقدام بانک پارسيان قدرداني کردند و در پايان طي اقدامي نمادين،با بريدن روبان نصب شده در محل ورودي مدرسه و نواختن زنگ، مدرسه پارسيان رسما افتتاح شد.