X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد:رشد 286درصدی ارزش کارت های هدیه صادره برای مشتریان بانک

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد:رشد 286درصدی ارزش کارت های هدیه صادره برای مشتریان بانک

      علی جهانی گفت:مجموع کارت های هدیه ای که شعب بانک پارسیان در مقطع زمانی1/12/89تا 10فروردین سال نود در اختیار مشتریان قرار دادند، 90548قطعه و به ارزش بیش از 51میلیاردریال بوده که در مقایسه با تعدادکارت های ارائه شده به مشتریان در شعب، در مقطع زمانی1/12/88 تا10/1/89،به لحاظ تعداد 205درصد و به لحاظ ارزش ریالی273درصد رشد داشته است.

      علي جهاني گفت:مجموع کارت هاي هديه اي که شعب بانک پارسيان در مقطع زماني1/12/89تا 10فروردين سال نود در اختيار مشتريان قرار دادند، 90548قطعه و به ارزش بيش از 51ميلياردريال بوده که در مقايسه با تعدادکارت هاي ارائه شده به مشتريان در شعب، در مقطع زماني1/12/88تا10/1/89،به لحاظ تعداد 205درصد و به لحاظ ارزش ريالي273درصد رشد داشته است.
      وي طي گفت و گويي با ايسنا با تاکيد بر اينکه تلاش بانک پارسيان همچنان معطوف بر توسعه و ترويج ابزارهاي دريافت و پرداخت الکترونيک است افزود:اين رکوردها در حالي به دست آمده که تعداد کارت هاي تحويلي به مشتريان در شعب ، در مقطع زماني 1/12/88تا10/1/89، 44211قطعه و به ارزش 18ميليارد و 914ميليون و 440هزار ريال بوده است.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان همچنين اعلام کرد:تعداد کارت هاي هديه اي که توسط شرکت تجارت الکترونيک پارسيان و نمايندگي هاي اين شرکت در سراسر کشوربه متقاضيان تحويل داده شده ، در مقطع زماني 1/12/88تا10/1/89، 50248هزار قطعه و به ارزش 44ميليارد ريال و 4ميليون و743هزار ريال بوده که اين تعداد در مقطع 1/12/89تا 10/1/90به 120822قطعه و با ارزش ريالي 128ميليارد و257ميليون و 212هزار و 930ريال ارتقا يافته است.
      وي در ادامه افزود:بر اساس اين آمار، کارت هاي هديه ارائه شده توسط شرکت تجارت الکترونيک پارسيان و نمايندگي هاي آن در سراسر کشور، در ماه پاياني سال 89 وده روز ابتداي فروردين ماه 1390در مقايسه با اين دسته از کارت هاي هديه در ماه پاياني سال 88 و ده روز ابتداي فروردين 89به لحاظ تعداد 240درصد و به لحاظ ارزش ريالي 291درصد رشد را شاهد بوده است.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان در همين راستا افزود:بر اساس اين آمار، مقايسه ارزش ريالي مجموع کارت هاي هديه عرضه شده به مشتريان در دو بازه زماني مورد اشاره ،حاکي از رشد 286درصدي ارزش کارت هاي هديه عرضه شده توسط بانک پارسيان در اسفندماه سال 89 تا 10فروردين 90مي باشد.
      کارت هاي جديد هديه پارسيان که توسط شرکت تجارت الکترونيک پارسيان طراحي و عرضه شده و مورد استقبال گسترده هموطنان قرار گرفته از تنوع و مزيت هاي بالايي از جمله ثبت و درج متن دلخواه مشتريان برخوردار است.

No Cache
Generate time: 1.7213928699493
Generate time 2: 0.48785400390625
Query time: 0.50310802459717