X
   
 
    • عضو هیات مدیره بانک پارسیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:بانک ها نیازمند نقدهای منصفانه و تحلیل های کارشناسانه خبرنگاران و فعالان رسانه ای کشور هستند.

      عضو هیات مدیره بانک پارسیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:بانک ها نیازمند نقدهای منصفانه و تحلیل های کارشناسانه خبرنگاران و فعالان رسانه ای کشور هستند.

      محمد فطانت فرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران که همزمان بود با سالروز تاسیس بانک پارسیان اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند با نقدهای خود و تحلیل وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، در جهت ارتقای سطح خدمات نظام بانکی گام های موثری بردارند.

      عضو هيات مديره بانک پارسيان گفت: اين بانک در کنار بانک هاي خصوصي ديگر با حضور خود بسياري از پارادايم هاي نظام بانکي را تغيير داد و با سازمان جديد و راه کارهاي نويي که ايجاد کرد باعث تغيير در بسياري از روش هاي منسوخ گذشته شد.
      وي با بيان اين نکته که مديران بانک ها به نقدهاي منصفانه و تحليل هاي کارشناسي خبرنگاران و فعالان رسانه اي کشور نياز دارند، ادامه داد: در عين حال بانک ها هم بايد فضايي ايجاد کنند که اصحاب رسانه با ادبيات بانکي بيشتر آشنا شوند و يک فضاي گفت و گوي فکري ميان آنان و کارشناسان نظام بانکي ايجاد شود.

      مرتضي حيدري عضو شوراي عالي اطلاع رساني و تبليغات بانک پارسيان و استاد خبرنگاري و مجري مجرب رسانه نيز در سخناني به اهميت اطلاع رساني صحيح در راستاي ارتقاي سطح خدمات بانک ها به عنوان مهم ترين بنگاه هاي اقتصادي فعال در کشور پرداخت و تلاطم هاي ايجاد شده در نظام بانکي در سال هاي اخير را ناشي از نگاه نادرست به نقش بانک ها دانست.
      وي ضمن سپاس از تلاش جدي رسانه ها در حوزه مسايل اقتصادي از آنان خواست که به نکات باريک و حساس مسايل بانکي توجه داشته و خبرهاي خود را منطبق با نگاه تخصصي و بازتاب هاي حساس آن انعکاس دهند.

      علي جهاني مدير روابط عمومي بانک پارسيان نيز از برپايي دوره هاي کوتاه مدت آموزش بانکداري براي خبرنگاران خبر داد و گفت: پس از پايان اين دوره ها به خبرنگاران شرکت کننده گواهينامه آموزشي اهدا خواهد شد.
      وي با بيان اين نکته که نقش خبرنگاران در ارتقاي سطح آگاهي جامعه بر کسي پوشيده نيست، اظهار داشت: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار باعث رشد جامعه به ويژه در حوزه اقتصادي مي شوند.
      وي با اشاره به وجود يک مثلث نوراني در جامعه با سه ضلع مردم، روابط عمومي و رسانه ها اظهار داشت : روابط عمومي و رسانه با همکاري يکديگر گام هاي مهمي را در اطلاع رساني و تنوير افکار عمومي و رشد جامعه بويژه در حوزه پولي، بانکي و اقتصادي بر مي دارند.