X
   
 
    • برگزاری دیدار نوروزی کارکنان با مدیرعامل بانک پارسیان

      برگزاری دیدار نوروزی کارکنان با مدیرعامل بانک پارسیان

      دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان به همراه اعضای هیات عامل در مراسم دیدارنوروزی مدیران و کارکنان ستادی، روسای حوزه ها و شعب تهران و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه، حضوریافت.

      دکتر ديواندري، مديرعامل بانک پارسيان به همراه اعضاي هيات عامل در مراسم ديدارنوروزي مديران و كاركنان ستادي، روساي حوزه ها و شعب تهران و مديران ارشد شركت‌هاي تابعه، حضوريافت.
      دراين مراسم که پس از دور دوم تعطيلات نوروزي،در تاريخ 16فروردين ماه و در محل ساختمان مرکزي برگزار شد، کارکنان بانک در فضايي پرنشاط و گرم، علاوه بر ديدار نزديک با مديرعامل و اعضاي هيات عامل، با مديران شرکت هاي تابعه نيز ديدار وگفت وگو داشته و در محيطي صميمي، پيرامون مسائل جاري بانک و فعاليت هاي سال جديد صحبت کردند.

      همه ساله چنين مراسمي پس از پايان تعطيلات نوروز برپا و بر تحكيم صميميت و تقويت همدلي سازماني، نوآوري و تلاش براي تحقق كامل اهداف بانك مي افزايد و فرصت مناسبي مهيا مي سازد براي تجديد پيمان هاي محکم پارسياني.
      گفتني است رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود خطاب به ملت ايران، سال ٩٣ را سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" نامگذاري كردند که چنين برنامه هايي نشان از توجه هرچه بيشتر به پيام سال و همدلي فزون تر و آماده شدن به منظور تحقق آن شعار خواهد بود.
      در اين مراسم شور و اشتياق کارکنان بخاطر حضورآقاي دکتر ديواندري و اعضاي هيات عامل بسيار بي نظير بود و کارکنان با علاقه‌اي وصف‌ناپذير با ايشان ديدار کرده و حس همدلي و صميميت در فضاي مراسم موج مي زد.
      علاقه مديران ارشد بانک به سرمايه هاي انساني به عنوان ارزشمند ترين دارايي بانک بركسي پوشيده نيست و اين موضوع در سخنراني ها و نشست هاي اخير بانک به خوبي قابل مشاهده است. دکتر ديواندري از پي انتصاب و حضور موثردر بانک پارسيان در اين چند ماه اخير مکرر نشان داد که براي نيروي انساني اهميت فراواني قايل است و شايد هيچ چيز براي ايشان عليرغم مشغله هاي فراوان، خوشايندتر ازديدار رودررو و نزديک با همكاران نباشد، چرا که باور دارد پيشرفت و کسب افتخارات بانک با دستان پر تلاش و همت و همدلي آنان رقم مي خورد.