X
   
 
    • اهدای دستگاه "استیمولاتورفیزیوتراپی" از سوی بانک پارسیان به آسایشگاه کهریزک

      اهدای دستگاه "استیمولاتورفیزیوتراپی" از سوی بانک پارسیان به آسایشگاه کهریزک

      در ادامه کمک های انساندوستانه ودر راستای تحقق فعالیت های اجتماعی، کارشناسان بانک پارسیان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از بخش های مختلف این آسایشگاه بازدید به عمل آورده و یک دستگاه استیمولاتورفیزیوتراپی را از طرف بانک به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کردند.

      دراين بازديد دكتر شهبازي معاونت سلامت مركز، در حضور ميهمانان به معرفي آسايشگاه پرداخت و گفت : اين مرکز ازسال 86 با هدف ارائه خدمات درماني وتوانبخشي مورد نيازمعلولين ، سالمندان و كودكان مورد بهره برداري قرار گرفت.
      وي درادامه افزود : اين آسايشگاه به عنوان يک مرکز جامع به ارائه خدمات توانبخشي ، کلينيکي ، تخصصي ، پاراکلينيکي و همچنين به خدمات درماني ازجمله مراقبت درمنزل ، مراقبت روزانه و مراجعه روزانه درسطح استان البرز فعاليت دارد.
      آقاي علي جهاني، مدير روابط عمومي بانک پارسيان نيز در پيامي به مسئولان و دست اندرکاران آسايشگاه خيريه کهريزک در استان البرز گفت : با توجه به بافت جمعيتي ايران، در سال هاي آتي مساله سالمندان و نگهداري و مراقبت از آنها يکي از مهمترين موضوعات پيش روي جامعه ما خواهد بود که لازم است براي ارتقاي سلامت اين ذخاير و سرمايه هاي انساني، در راستاي رسيدن به جامعه اي سالم، آرام و متعالي به فرهنگ نگهداري از سالمندان (و نيز کودکان بي سرپرست و بد سرپرست) توجه جدي و آموزش هاي لازم داده شود.
      وي همچنين افزود: نگهداري ازسالمندان، کودکان خياباني، نيازمندان، معلولين وآسيب ديدگان اجتماعي و فراهم کردن فضايي امن، سالم و شاد براي اين اقشار آسيب پذير، علاوه بر اجر معنوي باعث مي شود جامعه اي داشته باشيم دور از زشتي هاي اجتماعي .
      علي جهاني در پايان ضمن تشويق و ترغيب بيش از پيش مردم به استمرار حمايت هاي خود از مراکز مختلف نگهداري از سالمندان و کودکان بي سرپرست و بدسرپرست بويژه حمايت از مراکز غير دولتي NGO ها، خواستار تلاش بيشتر براي ساماندهي و تقويت اين مراکز شد . وي از خداي منان براي متوليان اين اماکن بويژه آسايشگاه پرخيروبرکت کهريزک آرزوي توفيق روزافزون کرد.
      درپايان دكتر شهبازي از مديران و كاركنان محترم بانك پارسيان براي اقدام خداپسندانه اهداي دستگاه استيمولاتورفيزيوتراپي به آسايشگاه خيريه كهريزك استان البرز تشكر کرد و آرزوي موفقيت و سلامتي را از خداوند براي آنها خواستار شد .