X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      معاون اجرایی بانک پارسیان :مهمترین رویکرد بانک پارسیان مشتری مداری و اهمیت دادن به خواست مشتریان است

      معاون اجرایی بانک پارسیان :مهمترین رویکرد بانک پارسیان مشتری مداری و اهمیت دادن به خواست مشتریان است

      معاون اجرایی بانک پارسیان و هیئت همراه، با حضور دراستان اصفهان، از شعب بانک پارسیان در این استان بازدید کرده و از نزدیک با همکاران این شعب دیدار و گفت وگو نمودند.

      در نشستي كه پس از بازديد از شعب منطقه و با حضور رييس حوزه و روساي شعب برگزار شد، آقاي توده فلاح، معاون اجرايي بانک، ضمن رسيدگي به مسائل اداري، پرسنلي و عملكرد شعب، راهكارهاي توسعه فعاليت بانك پارسيان اعم از جذب منابع، مصارف، امور ارزي و بانکداري الکترونيک در منطقه را مورد بررسي قرار داد.
      معاون اجرايي بانک در اين نشست، با اشاره به نقش کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رساني، بر رعايت نظم و انضباط کارکنان تاکيد و خاطر نشان کرد : رعايت نظم و انضباط مي بايست سرلوحه کار پرسنل قرار گيرد و در ارتباط با مشتري و ارباب رجوع بايد همواره با روي خوش و محترمانه با آنان مواجه شوند .
      وي در ادامه به نقش آموزش کارکنان در بانک اشاره کرد و خطاب به حاضرين گفت: يکي از مهمترين ابزار هاي توسعه و پيشرفت هر سازماني، آموزش است و بانک براي اين امر، برنامه هاي وسيعي تدارک ديده که بايد از آن استفاده نماييد.خوشبختانه بانک پارسيان تاکنون با برگزاري دوره هاي متعدد آموزشي، گامهاي اساسي در زمينه دانش افزايي و ارتقاء سطح مهارت كاركنان برداشته است .
      وي در ادامه سخنانش، سياست جذب منابع سپرده اي را از جمله هدف هاي بسيار مهم و توسعه اي بانك برشمرد و تلاش تمامي کارکنان در جهت اين امر مهم را خواستار شد و افزود : کارکنان بايد با رعايت اصل مشتري مداري و همچنين بازاريابي موثر در منطقه و تشويق کسبه و سازمان هاي بزرگ بر افزودن مشتريان بانک و حفظ مشتريان قديمي تلاش مضاعفي انجام دهند.
      آقاي توده فلاح در ادامه با تاکيد بر لزوم اعطاي تسهيلات اعتباري، البته با رعايت بهداشت اعتباري به مشتريان به عنوان يکي از شاخص هاي عملکردي اظهارداشت : همانگونه که منابع براي بانک مهم است، اعطاي تسهيلات اعتباري نيز از اهميت خاصي برخوردار است و همانطور که براي منابع بازايابي مي شود براي مصارف نيز مي بايست بازاريابي صورت گيرد . وي ادامه داد : کارکنان بايد در جهت کاهش مطالبات معوق و سررسيدگذشته تلاش جدي داشته باشند.
      معاون اجرايي بانک، استفاده از منابع ارزي را يک راهکار براي تقويت منابع بانک دانست و افزود : . کارکنان بايد تلاش بيشتري در جهت افزايش فعاليت هاي ارزي مشتريان صورت دهند و سعي کنند که شرکت هاي بزرگي که داراي مراودات ارزي با خارج از کشور مي باشند را شناسايي و از آنان براي همکاري دعوت بعمل آورند. وي ادامه داد : با توجه به مشکلات پيش آمده در حوزه ارز، در بخش سپرده هاي ارزي ظرف دو سال گذشته منابع خوبي جذب کرده ايم و اين نشان از همت والاي کارکنان در اين مدت دارد.
      آقاي توده فلاح، برگسترش و تقويت بانکداري الکترونيکي تاکيد و آن را از ديگر راهکارها براي افزايش منابع بانک عنوان کرد وافزود : امروزه بخش قابل توجهي از منابع بانک از محل استفاده مشتريان از پايانه هاي فروش است، به طوريکه چيزي نزديک به يک چهارم گردش وجوه ماهيانه بانک، حاصل استفاده مشتريان از دستگاه هاي pos مي باشد. بنابراين تشويق مراکز فروش کالا و خدمات به استفاده از کارت خوان هاي بانک پارسيان بايد به شدت دنبال شود . بانک نيز در آينده نزديک برنامه هاي تشويقي چشم گيري براي مشتريان در نظر دارد.
      در اين سفر، آقايان ميرزاعبداله ، مدير پشتيباني و افشار، معاون امورشعب، آقاي توده فلاح را همراهي مي كردند.

No Cache
Generate time: 1.8581101894379
Generate time 2: 0.57868099212646
Query time: 0.60668563842773