X
   
 
    • حمایت بانک پارسیان از هفته هوای پاک همانند سال های گذشته

      حمایت بانک پارسیان  از هفته هوای پاک همانند سال های گذشته

      در راستای حمایت از برنامه های هفته هوای پاک و با انگیزه همگامی با برنامه های سازمان حفاظت از محیط زیست، بانک پارسیان امسال نیز همانند سال های گذشته فعالیت ها و تلاش هایی در ترویج فرهنگ حفاظت ازمحیط زیست خصوصا حمایت از هوای پاک را عملی ساخت.

      در راستاي حمايت از برنامه هاي هفته هواي پاک و با انگيزه همگامي با برنامه هاي سازمان حفاظت از محيط زيست، بانک پارسيان امسال نيز همانند سال هاي گذشته فعاليت ها و تلاش هايي در ترويج فرهنگ حفاظت ازمحيط زيست خصوصا حمايت از هواي پاک را عملي ساخت.
      بر اساس اين گزارش؛ بانک پارسيان با افتتاح حساب دانش آموزي براي50نفر از دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره هواي پاک در اين برنامه مشارکت خواهد کرد. همچنين اطلاع رساني پيرامون توجه به هواي پاک را بر روي خروجي سايت، نمايشگر شعب، دستگاه هاي خودپرداز و هفته نامه داخلي خود قرار داد تا توانسته باشد قدمي اگرچه اندک در اين زمينه بردارد.
      آلودگي هواي کشور و محيط زيست اثرات مخربي دارد و رفع معظلات ناشي از اين آلودگي وظيفه فردفرد جامعه است. بانک پارسيان نيز با توجه به اعلام شعار سازمان حفاظت محيط زيست تحت عنوان «انرژي پاک، مسئوليت اجتماعي و آسمان آبي» به عنوان شعار هفته هواي پاک امسال، خود را مقيد به اين عمل دانسته و اقدامات اطلاع رساني در راستاي حمايت از محيط زيست را در حد توان خود به عمل آورده است.
      حمايت از محيط زيست و هواي پاک علاوه بر رعايت حقوق طبيعي مردم، رضايت خدا را نيز در پي دارد. بنابراين لازم است همه دست در دست هم داده و براي فراهم ساختن هوايي پاك كه نياز همه افراد جامعه بويژه خردسالان و کهنسالان است متعهدانه اقدام کنيم.