X
   
 
    • برگزاری جلسه هماهنگی روسای شعب حوزه 55 پارسیان

      برگزاری جلسه هماهنگی روسای شعب حوزه 55 پارسیان

      در راستای ارائه خدمات مطلوب بانک پارسیان به هموطنان گرامی و بررسی عملکرد فعالیت های پارسیان، گردهمایی روسای شعب حوزه 55 – گیلان و قزوین درتاریخ 1/10/90 با حضور نمایندگان شرکت تجارت الکترونیک برگزار شد.

      در راستاي ارائه خدمات مطلوب بانک پارسيان به هموطنان گرامي و بررسي عملکرد فعاليت هاي پارسيان، گردهمايي روساي شعب حوزه 55 - گيلان و قزوين درتاريخ 1/10/90 با حضور نمايندگان شرکت تجارت الکترونيک برگزار شد.
      در اين جلسه، پوررحيم ، رئيس حوزه 55- گيلان و قزوين طي گزارشي، به تجزيه و تحليل عملکرد هريک از شعب در طول سال جاري پرداخته و نکاتي را در خصوص راهکارهاي جذب هرچه بهتر منابع مطرح و از همکاران خواست در سال جهاد اقتصادي تمام همت و تلاش خود را براي رشد بيش از پيش نسبت به ماه هاي گذشته معطوف نمايند.
      وي در ادامه با تاکيد بر رهنمودهاي مديرعامل محترم در خصوص تحقق اهداف عاليه بانک در همايش روساي شعب، از حاضرين خواست با تلاش مضاعف در تحقق رهنمودهاي ايشان از هيج کوششي دريغ نکنند.
      در خاتمه روساي شعب و نمايندگان شرکت تجارت الکترونيک ديدگا ه هاي خود را در حهت تعامل و هماهنگي بيشتر مطرح و در اين خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.