X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم معارفه مدیر جدید حقوقی :نقش مدیریت حقوقی برای حمایت از منافع مشتریان و سهامداران بانک بسیار حساس است.

      مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم معارفه مدیر جدید حقوقی :نقش مدیریت حقوقی برای حمایت از منافع مشتریان و سهامداران بانک بسیار حساس است.

      مراسم معارفه مدیر جدید حقوقی بانک پارسیان با حضور مدیرعامل، آقای دکتر اخوتی، مشاور حقوقی ایشان و معاون اعتباری و برخی مدیران بانک برگزار شد.

      در اين مراسم آقاي شايسته طي سخناني به نقش مهم مديريت حقوقي در دفاع از حقوق مجموعه سهامداران و سپرده گذاران اشاره کرد و افزود : بانک با بکار گيري سرمايه هاي مردمي در فعاليت هاي اقتصادي به عنوان امين و وکيل سپرده گذار، بايد در صدد تامين خواسته هاي مشتريان و سهام داران باشد، از اين رو نقش مديريت حقوقي از ابتداي تنظيم هر قرارداد و تدوين بخشنامه و يا فرمت هاي کاري تا انتها، مهم و حساس است.
      وي دراين مراسم با تأکيد ويژه برپيگيري پرونده هاي قضايي و وصول مطالبات و اهميت اين امر در بازگشت منابع به بانک خاطرنشان کرد : حوزه حقوقي بايد از استحکام و جايگاه ويژه‌اي برخوردار باشد تا بتواند با استفاده بهينه از بنيه علمي و تخصصي کارشناسان حقوقي، ضمن کمترين رجوع به دادگاه ها در کوتاه ترين زمان ممکن در صدد وصول مطالبات و حقوق بانک برآمده و پيگيري ها نهايتا منجر به حفظ منافع مشتريان و سهامداران شود.

      وي در پايان از زحمات خانم افشاري، مدير پيشين و همچنين خانم باقري سرپرست موقت حقوقي قدرداني و از همراهي کارکنان حقوقي با ايشان سپاسگزاري کرد و براي آقاي شهابي، مديرجديد حقوقي بانک،آرزوي موفقيت کرد.
      آقاي حسين شهابي، مدير جديد حقوقي نيز طي سخناني ضمن قدرداني از اعتماد و توجه مديرعامل بانك بخاطر واگذاري اين مسئوليت به وي، خواستار همراهي و مساعدت يکايک همکاران در انجام صحيح اين مسئوليت و پيگيري هر چه سريع تر و شايسته تر امور مطابق با رهنمودهاي مديرعامل محترم شد.