X
   
 
    • مدیرعامل بانک در جمع مدیران شرکت های گروه مالی پارسیان خواستار شد:حساسیت و سعی و کوشش بیشتر برای رسیدن به اهداف

      مدیرعامل بانک در جمع مدیران شرکت های گروه مالی پارسیان خواستار شد:حساسیت و سعی و کوشش بیشتر برای رسیدن به اهداف

      جلسه گردهمایی مدیران شرکت های تابعه بانک پارسیان در یکی از روزهای پایانی سال 1390با حضور مدیرعامل، مسئولین بانک و مدیران شرکت های گروه مالی پارسیان برگزار شد.

      جلسه گردهمايي مديران شرکت هاي تابعه بانک پارسيان در يکي از روزهاي پاياني سال 1390با حضور مديرعامل، مسئولين بانک و مديران شرکت هاي گروه مالي پارسيان برگزار شد.
      در شروع اين نشست، آقاي شايسته مديرعامل بانک ضمن تبريک فرارسيدن سال جديد و آرزوي کسب موفقيت هاي بيشتر در سال پيش رو اظهار داشت: اگر چه کار در شرايط فعلي سخت است،ولي ما بايد حساسيت بيشتري نشان داده و براي رسيدن به اهداف خود تلاش بيشتري بکنيم.
      وي ادامه داد: بايد بدانيم که اين شرايط سخت براي رقباي ما هم هست و هر کس و شرکتي که بتواند دورانديشي بيشتري داشته باشد موفق تر است.
      آقاي شايسته با اشاره به تحريم هاي موجود گفت : تحريم هاي فعلي براي ما فرصت هايي را ايجاد مي کند که رويه هاي خود را اصلاح کنيم . سال 91 هم سال آسان تري نسبت به سال 90 نخواهد بود و امکان اينکه محدوديت بيشتر شود نيز وجود دارد، لذا با وجود اين موانع، طوري بايد مديريت کنيم که از گردونه ي بازار خارج نشويم .
      مدير عامل بانک پارسيان در ادامه، هر يک از شرکت هاي گروه را اعضايي تاثير گذار و مهم در مجموعه پارسيان ارزيابي کرد و گفت: ارتباط ميان شرکت ها و بانک، ارتباط خوبي است و لذا بايد با همدلي سعي کنيم مطابق بخشنامه ها و منويات بانک مرکزي به ويژه در زمينه ارزي حرکت کنيم و بايد هماهنگي بيشتري در اين خصوص بين ما برقرار باشد.
      جناب آقاي شايسته با اشاره به ارتباط کاري و ساختاري شرکت ها با بانک گفت : شما و شرکت هايتان بزرگتر از قبل شده ايد و کم کم بايد وابستگي مالي خود را از بانک قطع و روي سرمايه و سياست هاي خود تکيه کرده و کار و توليد بيشتر و گسترده تري داشته باشيد.
      در پايان اين مراسم مديرعامل از تلاش هاي تمامي شرکت هاي تابعه و گروه مالي پارسيان قدرداني کرد.