X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران عامل شرکت های تابعه خواستار شد:نظارت و تلاش مضاعف برای حضور شرکت ها در بورس/ حضور پرقدرت هلدینک پارسیان با سرمایه بالاتری در اقتصاد کشور

      مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران عامل شرکت های تابعه خواستار شد:نظارت و تلاش مضاعف برای حضور شرکت ها در بورس/  حضور پرقدرت هلدینک پارسیان با سرمایه بالاتری در اقتصاد کشور

      جلسه دیدار پایان سال مدیران شرکت های تابعه بانک پارسیان با آقای شایسته مدیرعامل بانک در تاریخ 26 اسفند 1391 برگزار شد . در این دیدار مدیرعامل بانک پارسیان براجرای راهکارها و برنامه های تدوین شده برای حضوری با قدرت در اقتصاد کشور تاکید داشت.

      جلسه ديدار پايان سال مديران شرکت هاي تابعه بانک پارسيان با آقاي شايسته مديرعامل بانک در تاريخ 26 اسفند 1391 برگزار شد . در اين ديدار مديرعامل بانک پارسيان براجراي راهکارها و برنامه هاي تدوين شده براي حضوري با قدرت در اقتصاد کشور تاکيد داشت.
      در شروع اين نشست، آقاي شايسته مديرعامل بانک ضمن خير مقدم و تبريک فرارسيدن سال نو و آرزوي کسب موفقيت هاي بيشتر در سال پيش رو اظهار داشت: عليرغم اينکه در اين يک دهه فعاليت،گروه مالي پارسيان افتخارات زيادي کسب کرد و بانک پارسيان 5 سال جزو 10 شرکت برتر قرار گرفت و در دو دوره پياپي در جشنواره دو سالانه ITA نيز حايز مقام اول بانکداري الکترونيک شد، ولي نکته اي را که لازم مي دانم مخصوصا به مديران عامل شرکت هاي گروه مالي پارسيان يادآور شوم اين است که؛ بر اين افتخارات غره نشده و لازم است با تدبير وآينده نگري، برمسئله نظارت و تلاش بيشتر براي حضور در سازمان بورس جدي ترعمل کرده و موفقيت هاي بالاتر را در صدر برنامه هاي خود قرار دهيم.
      آقاي شايسته در ادامه خاطر نشان کرد : شرکت سرمايه گذاري متولي پيگيري مستمر حضور شرکت هاي ديگر در بازار بورس است و بايد براي اين امر مهم برنامه ريزي مدون و سرمايه گذاري پيوسته داشته باشيد .
      مديرعامل بانک در ادامه با تاکيد بر اينکه مانند سال قبل بايد سعي کنيم مجمع بانک را در ارديبهشت ماه برگزار کنيم، اعلام کرد: اصرار داريم در 2 ماهه اول سال 92 مجمع بانک برگزار شود و لازمه آن نيز برگزاري مجامع شرکت هاي تابعه پيش ازآن موعد است.
      آقاي شايسته با تاکيد بر حضور پرقدرت گروه مالي پارسيان در اقتصاد گفت : بايد تلاش کنيم که هلدينگ پارسيان با قدرت و سرمايه بالايي در اقتصادکشور حضور يابد، همانطور که شرکت تجارت الکترونيک هم اکنون درحوزه شرکت هايPSP و خدمات الکترونيک در کشور اول است، بايد سعي کنيم که همه شرکت هاي پارسيان نيز در صنف خود اول باشند.
      در ادامه اين مراسم تني چند از مديران عامل شرکت هاي تابعه با ارايه گزارشي، به بيان عملکرد حوزه کاري خود پرداختند و در پايان نيز مديرعامل از تلاش تمامي شرکت هاي تابعه و گروه مالي پارسيان قدرداني به عمل آورد.