X
   
 
    • جایزه بهاره مشتریان طرح سام بانک پارسیان واریز شد

      جایزه بهاره مشتریان طرح سام بانک پارسیان واریز شد

      جایزه مشتریان طرح سام بانک پارسیان مربوط به دوره بهار 1392 در دوبخش استفاده کنندگان از سرویس های الکترونیکی و سپرده گذاران واریز شد.

      جايزه مشتريان طرح سام بانک پارسيان مربوط به دوره بهار 1392 در دوبخش استفاده کنندگان از سرويس هاي الکترونيکي و سپرده گذاران واريز شد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان ، در اين دوره در بخش سپرده ها، تعداد10250 مشتري مشمول دريافت جايزه شدند که مبلغي نزديک به دو و نيم ميليارد ريال به حساب آنها واريز شد و در بخش سرويس هاي الکترونيک نيز تعداد 10437 مشتري مشمول دريافت جايزه شدند که مبلغي نزديک به 6 ميليارد ريال مطابق با طرح سام به حساب آنها واريز شد.
      "سام"سامانه امتيازي مشتريان بانک پارسيان، محيطي است که مشتريان بانک بر اساس فعاليت هاي بانکي خود با استفاده از عملياتي مانند افتتاح سپرده جديد، تمديد سپرده، پرداخت هاي غيرحضوري با کارت نقدي، نسبت به کسب امتياز و برخورداري از جوايز و خدمات بانکي از آن امتياز مي گيرند.
      مشتريان بانک پارسيان با مراجعه به سايت و ورود به" سامانه سام" در سايت بانک پارسيان بخش "امتياز من" و يا با مراجعه به شعب بانک پارسيان مي توانند از امتياز خود آگاه شوند. واريز جوايز در پايان هر فصل( چهار بار درسال) بجز واريز سودهاي جاري سپرده گذاران به حساب مشترياني که حدنصاب لازم را کسب نموده باشند پرداخت مي شود.