X
   
 
    • براساس رتبه بندی 100 شرکت برتر ایران از سوی IMI100 :بانک پارسیان مقام اول بانک های خصوصی و یکی از 10شرکت برتر کشور را از آن خود کرد

      براساس رتبه بندی  100 شرکت برتر ایران از سوی IMI100 :بانک پارسیان مقام اول بانک های خصوصی و یکی از 10شرکت برتر کشور را از آن خود کرد

      در تازه‌ترین رتبه‌بندی 400 شرکت برتر ایران که بر اساس صورت‌های مالی سال 90 و از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت گرفت؛ در شاخص فروش/ درآمد بانک پارسیان با تکرار برتری خود، مقام اول درمیان بانک های خصوصی، مقام دوم بین کل بانک های دولتی و خصوصی کشور و مقام هشتم بین 10 شرکت برتر ایران را به خود اختصاص داد.

      بانک پارسيان سال پيش نيز مقام دوم بين بانک ها را احراز کرد و اين در حالي بود که دو سال پياپي پيش از آن داراي مقام اول بانکي در رتبه بندي 100 شرکت برتر بود.
      بر اساس اين گزارش ، بانک پارسيان تنها با يک دهه سابقه فعاليت، عنوان دومين بانک را در ميان بانک هاي کشور به دست آورده است که با توجه به سابقه طولاني فعاليت برخي از بانک هاي دولتي و ديگر بانک هاي خصوصي کشور جايگاه بسيار ارزشمندي است.
      در پانزدهمين همايش رتبه بندي شرکت هاي برتر ايران که در سالن همايش هاي بين المللي صدا وسيما برگزار شد وزير صنعت،معدن و تجارت، رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و چند تن از معاونان وزارتخانه ها و مديران شرکت هاي برتر حضور داشتند. در اين مراسم لوح تقديربانک پارسيان به آقاي دکتر سيد حسام شمس عالم، عضو هيات مديره و معاون مالي بانک اهدا شد.
      سازمان مديريت صنعتي به عنوان عالي ترين مرجع تخصصي است که در کشور به بررسي عملکرد شرکت ها مي پردازد . اين سازمان هر ساله با در نظر گرفتن شاخص هاي مختلفي همچون فروش/درآمد ، ميزان دارايي و ... رتبه شرکت ها را با سنجشي علمي مشخص مي کند و اين رتبه بندي تخصصي، الگو گرفته از رتبه بندي فورچون 500 اروپا مي باشد.