X
   
 
    • امضای تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و کمیسیون ملی یونسکو

      امضای تفاهم نامه  همکاری بانک پارسیان و کمیسیون ملی یونسکو

      با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در بانک پارسیان و در دیدار با مدیر عامل بانک پارسیان تفاهم‌نامه‌ همکاری بین کمیسیون ملی یونسکو و بانک‌ پارسیان امضا شد.

      با حضور دبيرکل کميسيون ملي يونسکو در بانک پارسيان و در ديدار با مدير عامل بانک پارسيان تفاهم‌نامه‌ همکاري بين کميسيون ملي يونسکو و بانك‌ پارسيان امضا شد.
      با امضاي اين تفاهم نامه اين دو نهاد به منظور تعامل در روابط بين المللي و اجراي طرح هاي آموزشي،پژوهشي و فرهنگي با يکديگر همکاري تنگاتنگ خواهند داشت.

      آقاي دکتر سعيد آبادي، دبير کل کميسيون ملي يونسکو در اين نشست ضمن سپاس و استقبال از اقدام بانک پارسيان بعنوان يکي از بزرگترين بانک هاي خصوصي و موفق کشور، بر حمايت از فعاليت‌هاي اين سازمان تأکيد کرد.
      همچنين آقاي شايسته، مدير عامل بانك پارسيان، ضمن تشکر از دبير کل کميسيون ملي يونسکو براي توفيق و استمرار اين همکاري دوجانبه اظهار اميدواري کرد که تعامل بانک پارسيان و کميسيون ملي يونسکو، تعاملي پر از خير و سرشار از دستاوردهاي مثبت براي جامعه و طرفين باشد.
      کميسيون ملي يونسکو در ايران بعنوان يکي از مراکز تعامل سازنده و موثر نظام جمهوري اسلامي ايران در روابط بين المللي و همچنين سازماني توانمند در ارتقاي کيفي مطالعات آموزشي، پژوهشي و فرهنگي و نيز ترويج دهنده و معرف مفاخر، مشاهير و فرهنگ غني ميهن اسلامي به جهان مي باشد که رياست آن مطابق قانون بر عهده وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري است.