X
   
 
    • دکتر فطانت در همایش آموزشی نحوه پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان خواستارشد:لزوم تجهیز شدن به ابزارهای جدید و مدرن بازار سرمایه

      دکتر فطانت در همایش آموزشی نحوه پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان خواستارشد:لزوم تجهیز شدن به ابزارهای جدید و مدرن بازار سرمایه

      آقای دکتر فطانت، ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود: با توجه به شرایط سخت رقابت و محیط پر چالشی که در سیستم بانکی وجود دارد، ابزارهای گذشته به تنهایی برای کسب موفقیت های جدید بانک به تنهایی کفایت نمی کند و تجهیز شدن به دانش ها و ابزارهای جدید و مدرن که کم کم در بازار رونق پیدا می کند را می طلبد.

      ايشان در ابتداي سخنان خود، ضمن خير مقدم به حاضران و آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: بانک پارسيان روزي که شروع به فعاليت نمود با نوآوري و خلاقيت و ارايه ايده هاي نو پا به عرصه گذاشت و خيلي زود توانست موقعيت خود در سيستم بانکي را کسب کند و سرآمد باشد و علي رغم شرايط سخت رقابتي موجود و يکسان بودن نرخ سود سپرده ها در تمام بانکها، پارسيان هميشه اول بوده و توانسته در همه شاخص ها سرآمدي خود را حفظ کند.
      آقاي دکتر فطانت همچنين افزود: امروز رقيب سيستم بانکي در جذب سپرده ها فقط بانک ها نيستند، بلکه ابزار هاي بازار سرمايه هم به نحوي رقيب ما قرار گرفته اند. يکي از اين ابزارهايي که به تازگي در بازار رونق پيدا کرده، صندوق هاي سرمايه گذاري است که با يک سرمايه مختصر شکل مي گيرد و با آمدن يک سرمايه گزار جديد رونق مي گيرد.
      دکتر فطانت ادامه داد: در بانک پارسيان ضرورت تشکيل صندوق سرمايه گذاري احساس شد و اين صندوق با حمايت و ايده پردازي معاونت طرح و برنامه و همکاري شرکت تامين سرمايه لوتوس پارسيان شکل گرفت که بخش تامين سرمايه را اين شرکت بر عهده دارد و انتظار ما اين است که در فاز اول که با صد ميليارد تومان شروع ميکنيم بتوانيم در ادامه تا هزار ميليارد تومان جذب نقدينگي کنيم.
      ايشان در پايان خطاب به کاربران شعب تهران گفت: اميدواريم که شما اين پروسه را در اين همايش به خوبي فرا گرفته و به نحو مطلوبي به بقيه همکاران نيز انتقال دهيد تا بتوانيم از اين ابزار به نحو مطلوبي در جهت جذب نقدينگي و ارتقاي بانک استفاده کنيم و همچنان رتبه برتر بانک را حفظ کرده و در گام هاي بعدي نيز موفق عمل کنيم.
      در اين همايش که براي جمعي از کاربران شعب تهران برگزار شد، جناب آقاي دکتر ربيعه، مديرآموزش و توسعه دانش و دو تن از کارشناسان شرکت تامين سرمايه لوتوس پارسيان نيز حضور داشته و به منظور آشنايي بيشتر کاربران به بيان مباحث فني و تخصصي نحوه پذيره نويسي توضيحات لازم را ارائه نمودند و مقرر گرديد همايش مشابهي نيز براي کاربران شعب شهرستان نيز برگزار شود.