X
   
 
    • قدردانی بانک پارسیان از همفکری مشتریان:برندگان قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای بانک پارسیان جوایز خود را دریافت کردند

      قدردانی بانک پارسیان از همفکری مشتریان:برندگان قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای بانک پارسیان جوایز خود را دریافت کردند

      بانک پارسیان به منظور سپاس و قدردانی از همفکری و مشارکت مشتریانی که با تکمیل فرم های نظر سنجی و ارایه دیدگاه ها ی خود موجبات ارتقای کیفی و کمی خدمات بانک را فراهم می کنند، نهمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب خود را برگزار کرد که در این قرعه کشی سه نفر از بهترین پیشنهاد دهندگان به قید قرعه به عنوان برنده مشخص و با حضور در شعبه جوایز خود را دریافت کردند.

      آقايان نظر مسيحي، مشتري شعبه کازرون،آذرمنش، مشتري شعبه گيلاوند و خانم فتاحي، مشتري شعبه ايلام، برندگان دوره بهار صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان بادعوت روساي شعب يادشده در شعبه حضور يافته و جوايز خود را دريافت کردند.
      آقاي نظر مسيحي مشتري شعبه کازرون در اين ديدار طي گفت وگويي ضمن تقدير از اين اقدام بانک پارسيان شعبه کازرون را در رعايت مشتري مداري، نظم و ارائه خدمات نوين، برترين بانک در شهرستان کازرون دانسته و از اينکه در بانک پارسيان حساب دارد، ابراز خرسندي نمود.
      آقاي آذرمنش، مشتري شعيه گيلاوند و يکي از برندگان اين دوره صندوق انتقادها و پيشنهادها نيز با سپاس از بانک پارسيان، ارايه خدمات نوين،رفتار مناسب و فضاي زيبا و آرام شعبه را از دلايل برتر بودن بانک پارسيان اعلام و از کارکنان شعبه قدرداني نمود.
      خانم فتاحي، مشتري شعبه ايلام نيز ضمن قدرداني از اين اقدام، توجه بانک پارسيان به نظرات و ديدگاه هاي مشتريان در برگه هاي نظر سنجي شعب را عاملي موثر در راستاي پيشرفت و رشد و ترقي و همچنين ارايه خدمات برتر بانک برشمرد و از رفتارمناسب توام با خوشرويي کارکنان بانک تقدير کرد.
      شايان توجه است؛ قرعه کشي صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان هر سه ماه يک بار، پس از بررسي برگه هاي نظر سنجي بيرون آمده از صندوق ها و با استمرار روش مشتري مدارانه ي بانک پارسيان برگزار و به سه نفر از مشترياني که تلفن خود را بر روي برگه نظرسنجي درج کرده باشند به قيد قرعه، کارت هديه يک ميليون ريالي بانک پارسيان اهداء مي شود.