X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان:لازمه پیشرفت بانک در حوزه ارزی و بین الملل، بازاریابی موثر است

      مدیرعامل بانک پارسیان:لازمه پیشرفت بانک در حوزه ارزی و بین الملل، بازاریابی موثر است

      با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران ارشد و معاونین ارزی شعب، همایش فعالیت های ارزی با موضوع " بررسی عملکرد ارزی بانک طی سال 1391" درروز پنجشنبه ششم تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

      آقاي شايسته مديرعامل بانک، درابتداي اين همايش ضمن عرض تبريک اعياد شعبانيه بويژه ميلاد امام زمان (عج)، طي سخناني با تاکيد بر اينکه لازمه پيشرفت بانک در حوزه ارز و بين الملل بازاريابي موثر و تلاش در جهت جذب مشتريان درحوزه ارزي است، اظهار داشت: لازم است با تدوين برنامه اي منظم و مستمر وارد عرصه بازاريابي شرکتي و تجاري شويم و اگر بخواهيم در بخش ارز و بين الملل نيز مانند بخش هاي ديگر سرآمد وموفق باشيم ، بايد روسا و معاونين شعب، اقدام به شناسايي شرکت هاي پيراموني کرده و آن ها را جذب و پتانسيل بانک در اين بخش را به آنان معرفي کنند.
      مديرعامل بانک در بخش ديگري از سخنانش بر افزايش شعب ارزي و تقويت آموزش کارکنان تاکيد کرد و افزود: بايد علاوه برافزايش شعب ارزي، آموزش کارکنان در بخش ارزي نيز جدي گرفته شود.
      آقاي شايسته سپس بر لزوم گردش شغلي و کسب مهارت هاي تجربي بيش از پيش کارکنان تاکيد و خاطر نشان کرد: لازم است گردش شغلي كاركنان به عنوان يک اصل جدي تر گرفته شود تا كاركنان بتوانند تمامي امور بانك را فرا گيرند چرا که اين مهم در ارتقاي بهره‌وري بانك بسيار موثر خواهد بود.

      آقاي تفضلي معاون امور بين الملل بانک نيز با ارائه گزارشي مبسوط از وضعيت تحولات جهاني اقتصاد در سال هاي 90و91 و تاثيرات آن بر اقتصاد ايران و همچنين ارزيابي اهم تحولات اقتصاد ايران در سال 1390 ، الزامات و محدوديت هاي ارزي در بخش هاي ارز و بين الملل را براي حاضران تبيين و بر لزوم اجراي صحيح بخشنامه هاي ارزي براي جذب مشتري و نيز گشايش اعتبارت اسنادي و صدور ضمانتنامه هاي ارزي تاکيدکرد.


      سخنرانان بعدي آقايان حاتمي، مديرعمليات ارزي و اصغر زاده، مديرامور بين الملل بودند که به ترتيب پيرامون مباحث جاري بانک در حوزه عمليات ارزي و عملکرد ارزي بانک طي سال 91 درحوزه بين الملل سخن گفتند.

      آقاي شيرازي، از مدرسان باسابقه ارزي بانک مرکزي و استاد عمليات ارزي که به عنوان سخنران مدعو در حوزه ارز در اين همايش دعوت شده بودند نيز پيرامون اعتبارت اسنادي مطالب ارزنده اي را براي حاضرين ارايه کرد.

      آقاي نيکجو، مديرعامل شرکت صرافي پارسيان نيز به تشريح فعاليت هاي صورت گرفته توسط صرافي پارسيان در بخش ارزي بانک در راستاي برطرف ساختن اثرات تحريم پرداخت و بر اهتمام و تعامل تمامي واحد هاي بانک در راستاي بهبود عملکرد ارزي بانک تاکيد کرد.

      سخنران بعدي، آقاي فتاحي معاون ارزي شعبه مرکزي بود، که به نمايندگي از کليه معاونين ارزي شعب، پيرامون مسائل ارزي و مشکلاتي که همکاران در شعب به صورت اجرايي با آن مواجه هستند به ايراد سخن پرداخت و پيشنهاد ها و نقطه نظرات همکاران را براي حاضرين برشمرد.
      در پايان اين همايش يک روزه، در پنل پرسش و پاسخ مديران ارشد ارزي بانک، ضمن تشريح اهداف و جمع بندي موضوعات به سوالات مطرح شده از سوي حاضرين پاسخ گفتند.