X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان :مشتریان و سهامداران ولی نعمت ما هستند و باید تمام توان خود را برای رضایت آنان به کار گیریم

      مدیرعامل بانک پارسیان :مشتریان و سهامداران ولی نعمت ما هستند و باید تمام توان خود را برای رضایت آنان به کار گیریم

      نخستین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و روسای شعب بانک پارسیان در سال 92 با موضوع ترسیم چشم انداز و برنامه های آتی اعتبارات، جذب منابع و وصول مطالبات در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران ستادی و روسای حوزه ها و شعب بانک برگزار شد.

      آقاي شايسته ، مديرعامل بانک در آغاز همايش ضمن عرض تبريک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز معلم و روزکارگر، با يادآوري سخنان مقام معظم رهبري در نامگذاري امسال به عنوان "سال حماسه اقتصادي و حماسه سياسي" برضرورت مسئوليت پذيري واهتمام بيشتر همه مديران، روساي شعب و كاركنان بانك براي وصول مطالبات معوق تاکيدکرد و خواستار برنامه ريزي و پيگيري مستمر وبويژه تعامل دوسويه با شرکت تامين انديش پارس در وصول مطالبات در راستاي منافع بانک و مشتريان شد.
      مديرعامل بانك پارسيان در ادامه با اشاره به ضرورت لزوم مديريت صحيح منافع و مصارف و ريسك پذيري معقول وهوشمندانه تاکيد و اظهار داشت: مديران شعب و حوزه ها بايد با پياده سازي دقيق بخشنامه ها و رعايت بهداشت اعتباري و با بازاريابي موثر درصدد اعطاي تسهيلات به مشتريان باشند چرا که اين مزيتي است براي سازمان و باعث سود آوري بانک مي شود.
      مديرعامل بانک با اشاره به ضرورت اعتمادسازي در مورد مشتريان و سهامداران گفت : مشتريان و سهامداران ولي نعمت ما هستند و بايد هرچه توان داريم به کار گيريم تا در جهت رضايتمندي آنان گام برداريم
      مديرعامل بانک پارسيان در ادامه با اشاره به دستاوردهاي بانک پارسيان در سال 91 گفت: در جذب منابع خوب عمل کرديم اما کافي نيست . ايشان موفقيت هاي ارزنده اي که بانک پارسيان در حوزهاي بانکداري الکترونيک ودر ارايه محصولات جديد و ... کسب کرد را جز با تکيه بر سرمايه و اعتماد مشتريان و تلاش همکاران ندانسته و يادآور شد که همه همکاران در بانک پارسيان بايد اصل مشتري مداري و تکريم مشتري و ارباب رجوع را الويت نخست خود بدانند.
      آقاي شايسته در ادامه با اشاره به مشکلاتي که از جهت اعمال تحريم ها براي شبکه بانکي کشور به وجود آمده است، بر برنامه ريزي در بخش ارز و گشايش اعتبارت اسنادي تاکيد و تصريح کرد: تحريم هاي بانکي و محدوديت هاي ارزي شرايط خاصي را بر نظام بانکي وارد کرده است. با اين وضعيت ما نبايد دست از تلاش برداريم، بلکه باز هم بايد تلاش خود را انجام داده و جسته و گريخته حرکت کنيم تا حداکثر رشد و بهره وري را براي برانک ايجاد کنيم.
      مدير عامل بانک در گردهمايي ياد شده همچنين عملکرد حوزه هاي مختلف بانک را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داد و رهنمودهايي را براي بهبود عملکرد شعب و بخش هاي مختلف ستادي ارائه کرد.

      آقاي عارف نوروزي، عضوهيات مديره ورييس کميته عالي پيگيري ووصول مطالبات، سخنران بعدي اين همايش بود که به تشريح عملکرد بانک پيرامون مطالبات معوق پرداخت و برهمراهي و تلاش همه واحد هاي بانک در راستاي همکاري و همدلي به منظور تحقق وصول مطالبات تاکيد کرد. وي جدي بودن در اين راه را تاکيد و اميدوار شد که بتوانيم با هماهنگي همه بخش ها از جمله حقوقي و شرکت تامين انديش از حجم مطالبات معوق به شکل چشم گيري بکاهيم.

      آقاي حق وردي، معاون طرح و برنامه بانک پارسيان سخنران بعدي اين مراسم بود که در ابتداي سخنانش با نگاهي به عملکرد بانک در سال 1391 به تشريح و تبيين اهداف بانک در سال 1392 پرداخت.
      وي به بازاريابي موثر در جهت اعطاي تسهيلات با رعايت بهداشت اعتباري تاکيد کرد و گفت : اعطاي تسهيلات مزيت براي بانک محسوب مي شود و کارکنان شعب يايد تمام تلاش خود را به اين مسئله معطوف دارند. وي همجنين در ادامه به استفاده از پتانسيل هاي کميته عالي پيگيري و وصول مطالبات و همچنين رعايت مقررات و دستورالعمل هاي مبارزه با پولشويي اشاره کرد و همکاري لازم واحدها با مديريت ريسک را خواستار شد.

      آقاي رضاقلي، معاون فناوري اطلاعات بانک نيز در ابتداي سخنانش به گزارشي از مراحل پياده سازي نرم افزار لوتوس اشاره و مزيت ها و مشکلاتي را در خصوص پياده سازي آن عنوان کرد و از عملياتي شدن اين سيستم در آينده اي نزديک خبر داد وي با اشاره به رشد تراکنش هاي غير حضوري بانک پارسيان گفت: هم اکنون از نظر امکانات غير حضوري برترين بانک کشور هستيم ولي در عرصه رقابت کنوني بايد خدمات بيشتري ارائه دهيم تا همچنان پيشرو بمانيم.
      وي گسترش و بسط سرويس هاي اينترنت بانک و خودپرداز ، راه اندازي انتقال وجه سه جانبه، راه اندازي سامانه مبارزه باپولشويي ، سامانه سما، برقراري ارتباط شبکه اي مبين نت در شعب، راه اندازي سامانه پيام و نسخه 7 نرم افزار سوئيفت، نصب آنتي اسکيمر بر روي خودپردازها و ... را از برنامه هاي پيش روي بانک در سال جديد نام برد.

      سخنران بعدي آقاي تفضلي، معاون امور بين الملل بانک بود که در ابتدا به تشريح وضعيت بحراني و رکود اقتصاد جهان در سال 2012 و وضعيت ارزي ايران در سال 91 و مشکلات تحريم و محدوديت هاي ارزي که با آن مواجه بوديم و هستيم پرداخت و بر نظارت مستمر اجراي صحيح بخشنامه هاي ارزي براي جذب مشتري به منظور گشايش اعتبارت اسنادي و صدور ضمانتنامه هاي ارزي تاکيدکرد و پيشنهاد هايي همچون ؛ تقويت کادر ارزي شعب ، آموزش نيروي ارزي و تقويت نرام افزار هاي بانکي براي افزايش سرعت کارها ارايه داد.

      آقاي خادم المله، مشاور مديرعامل و عضو شوراي تبليغات بانک نيزبه عنوان سخنران علمي اين همايش حضور يافت و پيرامون همگرايي بانکي در سال حماسه اقتصادي مطالبي را براي حاضرين ارايه کرد .

      آقاي مطهري، مديرعامل شرکت تامين انديش پارس، به عنوان سخنران بعدي اين همايش با ارايه گزارشي از عملکرد اين شرکت به تشريح موفقيت ها ي کسب شده اين شرکت پيرامون کار بسيار سخت وصول مطالبات در سال گذشته پرداخت و بر اهتمام و تعامل تمامي واحد هاي بانک در راستاي کاهش حجم مطالبات معوق تاکيد کرد.



      سخنرانان بعدي، خانم کيانسب، مسئول شعبه سيدخندان، آقاي معصوم، رييس حوزه 57 شيراز و آقاي پورگرجي، رييس شعبه بندر انزلي بودند که به ترتيب پيرامون مسائل ارزي، اعطاي تسهيلات و منابع انساني به ايراد سخن پرداختند و پيشنهاد ها و نقطه نظرات همکاران را براي حاضرين ارايه داشتند.
      در پايان اين گردهمايي يک روزه، مديران ارشد بويژه مديرعامل بانک، ضمن تشريح اهداف و جمع بندي موضوعات گردهمايي به سوالات مطرح شده از سوي حاضرين پاسخ دادند.