X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      در دومین دوره طرح ملی سپاس،بانک پارسیان نخستین بانک در میان 10 برند برتر کشور و تنها دریافت کننده جایزه ملی نوآوری در خدمات و مشتری مداری شد

      در دومین دوره طرح ملی سپاس،بانک پارسیان نخستین بانک در میان 10 برند برتر کشور و تنها دریافت کننده جایزه ملی نوآوری در خدمات و مشتری مداری شد

      دردومین دوره اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور تحت عنوان "بزرگترین طرح ملی سپاس" که با حضور مدیران برتر صنعت و اقتصاد کشور ،در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، بانک پارسیان به عنوان نخستین بانک در میان 10 برند برتر کشور و تنها دریافت کننده جایزه ملی نوآوری در خدمات و مشتری مداری معرفی و موفق به دریافت لوح و تندیس زرین این طرح ملی شد.


      در اين طرح که با همت چهار دستگاه دولتي از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي ، وزارت بهداشت و وزارت امور اقتصادودارايي برپا گرديد ، برگزيدگان نام و نشان صنعتي ماندگار، نام و نشان تجاري ماندگار، برند محبوب، برند حامي سلامت، مدير موفق و برند خدماتي برتر طي مراسم و ضيافتي با شکوه معرفي شدند.
       
      اين انتخاب بر اساس بررسي آمار و رتبه بندي شرکت ها و نظر سنجي ميداني در محافل تخصصي و عمومي و با آراي مردم و به صورت علمي و بر مبناي ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات پانصد شرکت و نام تجاري فعال صورت گرفته است .
      اين رقابت بزرگ براي نخستين بار با مرجعيت شرکت بين المللي ACSانگلستان انجام پذيرفته و انتخاب برترين ها بر مبناي طرح علمي و ميزان رضايتمندي مشتريان تحقق يافته است . در اين رقابت بزرگ ، بانک پارسيان افتخار يافت جديدترين استاندارد بين المللي ايزو ( Iso 10004 : 2010) را در حوزه رضايت مشتري و مديريت کيفيت کسب نمايد که گواهي نامه آن توسط شرکت Acs ReGistarsبه بانک پارسيان اعطاشد .

No Cache
Generate time: 1.2740697860718
Generate time 2: 0.59181094169617
Query time: 0.60278344154358