X
   
 
    • بازدید صمیمانه مدیرعامل بانک از شعب مرکزی و بلوارکشاورز

      بازدید صمیمانه مدیرعامل بانک از شعب مرکزی و بلوارکشاورز

      دکتردیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان، به منظور دیداری رودررو با کارکنان شعب بانک پارسیان و نیز تجلیل از خدمات و زحمات ایشان بدون اطلاع قبلی از شعبه مرکزی و شعبه بلوار کشاورز بازدید و از نزدیک بایکایک کارکنان دیدار وگفتگو کرد .


      ايشان ضمن ابراز خرسندي از حضورش در جمع کارکنان پرشور و جوان بانک پارسيان با رييس وکارکنان شعبه هاي مرکزي و بلوار کشاورز به گفتگو نشست و از خواسته ها، نظرات و ديدگاه هاي آنان اطلاع يافت.

      دکتر ديواندري در بازديد از شعبه هاي يادشده، ضمن بررسي عملکرد آنان وتوضيحات ارائه شده توسط آقاي روحي، رييس شعبه مرکزي و آقاي پورشعبان، رييس شعبه بلوار کشاورز‏، توصيه هاي لازم و تخصصي پيرامون پيشرفت و بهبود عملکرد در بخش هاي ارزي، ريالي، ضمانت نامه ها و اعتبارات و... را ارايه و برافزايش رضايتمندي بيش از پيش مشتريان از خدمات بانك تاکيد کرد.

      شايان توجه است؛ بازديدهاي دوره اي از شعب و ديدار نزديك با كاركنان پرتلاش و صميمي پارسيان و شنيدن نقطه نظرات و پيشنهادهاي همکاران در جهت بهبود و ارتقاء جايگاه بانک از برنامه هاي آتي مديرعامل بانک است که از اين پس به مرور انجام خواهد شد.

      مديرعامل بانک در دو بازديد اخيرشان دکتر ديواندري با خطي خوش و زيبا، متن هايي را بر روي دفترچه روزانه شعبه نوشتندکه با خواندن آن ها دنيايي از صميمت و مهرباني را در واژه واژه هريک از متن ها مي توان احساس کرد.