X
   
 
    • مشارکت بانک پارسیان در برگزاری یازدهمین همایش سراسری حسابداری ایران

      مشارکت بانک پارسیان در برگزاری یازدهمین همایش سراسری حسابداری ایران

      یازدهمین همایش سراسری حسابداری ایران با موضوع محوری" نقش حسابداری و حسابرسی در دهه پیشرفت و عدالت " در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17و18 مهرماه در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و بانک پارسیان به عنوان حامی اصلی این همایش حضوری فعال و موثر داشت.

      يازدهمين همايش سراسري حسابداري ايران با موضوع محوري" نقش حسابداري و حسابرسي در دهه پيشرفت و عدالت " در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه 17و18 مهرماه در دانشکده علوم دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد و بانک پارسيان به عنوان حامي اصلي اين همايش حضوري فعال و موثر داشت.
      محورهاي کلي اين همايش آموزش، مطالعات نظري، انتقادي و بين‌رشته‌اي، قانون‌گذاري و وضع استانداردها، فناوري اطلاعات، ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و نيازهاي روز در اين ارتباط بود.
      در اين همايش فرصت خوبي براي معرفي خدمات و محصولات بانک پارسيان در راستاي جذب مشتريان فراهم شد و بروشورهاي اطلاع رساني از خدمات بانک پارسيان در دسترس حاضرين قرار گرفت و استندهاي تبليغاتي و اطلاع رساني بانک در معرض ديد مراجعين قرار گرفت.
      از نکات قابل توجه اين همايش حضور آقاي غلامرضا سليماني اميري، عضو هيات مديره بانک به عنوان عضو اصلي و هيات رييسه کميته همايش و همچنين حضور و تشريک مساعي آقاي مهرگان رياست حوزه 51 به همراه تني چند از روساي شعب مشهد در اين همايش بود.