X
   
 
    • معاون اجرایی بانک پارسیان تاکید کرد :کارکنان شعب در خط مقدم خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریانند

      معاون اجرایی بانک پارسیان تاکید کرد :کارکنان شعب در خط مقدم خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریانند

      معاون اجرایی بانک پارسیان و هیئت همراه در ادامه بازدید از حوزه های شهرستان، این بار با حضور در حوزه 52 تبریز از نزدیک با کارکنان شعب تبریز و ارومیه دیدار و در نشستی صمیمی با آنان گفت وگو کرد.

      معاون اجرايي بانک پارسيان و هيئت همراه در ادامه بازديد از حوزه هاي شهرستان، اين بار با حضور در حوزه 52 تبريز از نزديک با کارکنان شعب تبريز و اروميه ديدار و در نشستي صميمي با آنان گفت وگو کرد.
      آقاي توده فلاح در اين ديدار ضمن اشاره به شناخت حساسيت ها و انتظارات و ارزش هاي مشتريان، برسازماندهي مناسب در راستاي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان تاکيد کرد و ادامه داد : مشتريان ولي نعمت ما هستند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رساني بايد همواره در جهت رضايتمندي وخدمت رساني مطلوب به مشتريان گام بردارند و به بهترين نحو با مشتريان در تعامل و ارتباط باشند.
      وي با اشاره به اهميت اعطاي تسهيلات و وصول مطالبات معوق و كاهش اين مطالبات افزود: همه کارکنان بايد از فرصت‌هاي موجود تا پايان سال استفاده كنند و با دقت و توجه بيشتر در اين امر مهم تلاش كنند
      وي ضمن تاكيد بر لزوم پيشگيري از ايجاد مطالبات معوق گفت: تمامي كاركنان بايد توجه ويژه‌اي به وصول مطالبات بانك داشته باشند و ستاد و صف با برنامه‌ريزي و هماهنگي در اين امر مهم مشاركت كنند.
      آقاي توده فلاح در ادامه نقش نيروي انساني کارآمد و بصير در سازمان‌ها را مهم و اساسي برشمرد و ادامه داد: يکي از مهمترين دغدغه هاي مديران ارشد بانک، وضعيت معيشتي کارکنان است. بانک براي کارکنان اهميت بسيار زيادي قائل است وبه هر ميزاني که تلاش ايشان براي بانک ارزشمند است، رفاه و آسايش کارکنان نيز از دغدغه هاي هميشگي مديران ارشد بانک مي باشد. وي ادامه داد : در جلسات متعدد بر تشويق پرسنل ساعي، تاکيد فراوان مي شود و بعنوان نمونه به پيشنهاد مديران ارشد و تصويب مديرعامل محترم به کليه شعبي که بالاتر از اهداف پايان سال در جذب منابع دست يابند پاداش و مزايايي تعلق خواهد گرفت .
      وي در ادامه به اقداماتي كه در زمينه ارتقاء دانش و مهارت كاركنان و جوانگرايي در بانك پارسيان صورت گرفته اشاره كرد و گفت: آموزش نيروي انساني و ارتقاي دانش و مهارت اين نيروها در سال هاي اخير به عنوان يك استراتژي اساسي در دستور كار بانك بوده است و ارتقاي آنان بر اساس دانش، لياقت و کارآيي صورت مي پذيرد و شايسته سالاري الويت ويژه اي نزد مديران بانک دارد .
      وي در ادامه سخنانش، با اشاره به اهميت جذب منابع سپرده اي،بر لزوم بازاريابي موثر در راستاي اين امر و تلاش تمامي کارکنان تاکيد کرد وگفت : باتوجه به رقابت تنگاتنگ بين بانک ها در جذب منابع، بازاريابي و تبليغات مؤثر در سطح وسيع توسط واحدهاي صف و ستاد مي‌تواند رشد درآمدهاي بانك را افزايش دهد.
      در اين سفر آقايان شهيدي، مدير امورشعب، ميرزاعبداله، مدير امور پشتيباني، آقاي توده فلاح را همراهي کردند.