X
   
 
    • شعب کشیک نوروزی بانک پارسیان اعلام شد.

      شعب کشیک نوروزی بانک پارسیان اعلام شد.

      در ایام نوروز شعب کشیک بانک پارسیان فعال و همانند روزهای معمولی سال آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

      در ايام نوروز شعب کشيک بانک پارسيان فعال و همانند روزهاي معمولي سال آماده خدمت رساني به مشتريان مي باشند.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، شعب کشيک اين بانک در روزهاي دوم ،سوم و چهارم فروردين 1392 از ساعت 9 الي 12 فعال بوده و نسبت به ارايه خدمات بانکي به مشتريان اقدام خواهند کرد.
      بر اساس اين گزارش، 29 شعبه در استان تهران و 70 شعبه در شهرستان ها آماده خدمت رساني به هموطنان و مشتريان محترم خواهند بود.
      شعب کشيک بانک پارسيان در استان تهران عبارتند از : شعبه مرکزي، کريمخان زند، تجريش، فردوسي، پاسداران، ميرداماد غربي، يافت آباد، ميدان آرژانتين، کوي نصر، 17شهريور، ميدان آزادي، فلکه صادقيه، سيدجمال الدين اسدآبادي، سعادت آباد شمالي، ايستگاه داريوش، سايپا، نازي آباد، جنت آباد، سيدخندان، بلوار فردوس، شهرقدس، شهرک اکباتان، افسريه، اسلامشهر، فلکه سوم تهرانپارس، نياوران، ورامين، رودهن و لواسان و همچنين 70 شعبه در شهرستان هاآماده خدمت رساني به مشتريان هستند که نام آن ها در سايت بانک پارسيان به نشاني www.parsian-bank.com انتشار يافته است .
      همچنين در راستاي خدمت رساني مطلوب به مشتريان و ساير هموطنان عزيز، کارکنان شاغل در ستاد و کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان با تلفن81151000 و کارشناسان انفورماتيک نيز در جهت پشتيباني از شعب در اين ايام حضور خواهند داشت.