X
   
 
    • ارتباط گرم و تنگاتنگ مشتریان با درگاه های ارتباط مشتریان با بانک پارسیان

      ارتباط گرم و تنگاتنگ مشتریان با درگاه های ارتباط  مشتریان با بانک پارسیان

      بررسی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان ودیگر درگاه های ارتباطی بانک پارسیان نشان می دهد، این مراکز از زمان راه اندازی تاکنون تعاملی صمیمانه با مشتریان برقرار کرده و توانسته اند پایگاهی پاسخگو و به هنگام برای ایشان باشند. از ابتدای سال جاری تا کنون، این مراکز توانسته اند پاسخگوی حدود 850 هزار تماس از طریق کانال های مختلف ارتباطی باشند.

      بررسي عملکرد مرکز ارتباط با مشتريان وديگر درگاه هاي ارتباطي بانک پارسيان نشان مي دهد، اين مراکز از زمان راه اندازي تاکنون تعاملي صميمانه با مشتريان برقرار کرده و توانسته اند پايگاهي پاسخگو و به هنگام براي ايشان باشند. از ابتداي سال جاري تا کنون، اين مراکز توانسته اند پاسخگوي حدود 850 هزار تماس از طريق کانال هاي مختلف ارتباطي باشند.
      مرکز ارتباط با مشتريان و HelpDesk بانک پارسيان و امور مشتريان شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با بهره مندي ازکانال هايي از قبيل : تلفن، وب ، ايميل، پيامک، صندوق صوتي و فکس درگاه هايي هستند که مشتريان مي توانند به واسطه  آن ها به راحتي با بانک پارسيان ارتباط برقرار کنند.
      بيشترين تماسهاي برقرارشده با اين مراکز از طريق تلفن بوده است. شايان توجه است که تعداد ايميل ها و پيامک هاي ارسالي به بانک نسبت به گذشته رو به افزايش است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، کارشناسان مراکز يادشده به صورت شبانه‌ روزي آماده پاسخگويي به پرسش ها و درخواست هاي مشتريان و نيز بررسي نظرات و پيشنهادهاي هموطنان گرامي در سراسر کشور هستند.
      مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان در راستاي مشتري مداري و ارزش آفريني براي مشتريان و با هدف فراهم نمودن امکانات و خدمات بانکداري نوين، پاسخگوي تماس هاي تلفني، ايميل، پيامک، فکس و پيغام هاي صوتي است. پاسخگويي مؤثر و باکيفيت به مشتريان، تکريم مشتري، سرعت در ارائه خدمت و امنيت اطلاعات مشتريان و ذينفعان، راهنمايي و ارايه بهترين مشاوره و راه حل ها، از اصول محوري عملکرد مراکز ارتباطي بانک پارسيان است.