X
   
 
    • در آستانه برگزاری مجمع بانک پارسیان شعبه مژده باهنر در تهران افتتاح شد

      در آستانه برگزاری مجمع بانک پارسیان شعبه مژده باهنر در تهران افتتاح شد

      در آستانه برگزاری مجامع عمومی عادی و عمومی فوق العاده بانک پارسیان،دویست و هفتاد و هشتمین شعبه این بانک، رسما ارائه خدمت به مشتریان را آغاز کرد.

      در آستانه برگزاري مجامع عمومي عادي و عمومي فوق العاده بانک پارسيان،دويست و هفتاد و هشتمين شعبه اين بانک، رسما ارائه خدمت به مشتريان را آغاز کرد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،شعبه مژده باهنر بانک پارسيان که در خيابان شهيد باهنر گشايش يافت،از اين پس با انواع خدمات بانکي و خدمات مرتبط با کارت هاي الکترونيک بانک پارسيان در خدمت شهروندان محترم تهراني خواهد بود.
      بانک پارسيان به موازات توسعه شبکه شعب خود در تهران و شهرستان ها ،تنوع بخشي و توسعه استفاده از خدمات بانکداري مبتني بر اينترنت و تلفن همراه را به عنوان اولويت اصلي دنبال مي کند و تاکنون با ارائه خدماتي همچون شعبه خانگي ،همراه بانک پارسيان و پرداخت همراه گام هاي موثر و اساسي اي را در اين راه برداشته است.
      خدمات ياد شده در مقايسه با خدمات مشابه ارائه شده توسط ديگربانک ها و موسسات مالي داراي مزاياي منحصر به فردي است که مشتريان ميليوني اين بانک را به استفاده روزافزون از اين خدمات ترغيب کرده است.
      شايان ذکر است که بانک پارسيان روز نوزدهم ماه جاري، مجمع عمومي عادي و مجمع عمومي فوق العاده خود را براي ارائه گزارش سالانه به سهامداران و بررسي پيشنهاد افزايش سرمايه اين بانک تا مرز 20000ميليارد ريال برگزار خواهد کرد.