X
   
 
    • لوح تقدیر اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاریهای اقتصادی ایران وعراق به بانک پارسیان اهدا شد

      لوح تقدیر اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاریهای اقتصادی ایران وعراق به بانک پارسیان اهدا شد

      معاون امور بین الملل بانک پارسیان در اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاریهای اقتصادی ایران که با حضور فعالان ارشد اقتصادی ایران و عراق 19 آبان ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از جایگاه برتر بانک پارسیان در شبکه بین المللی و شبکه بانک های خصوصی کشور خبر داد .

      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، منصور تفضلي با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: در حال حاضر بانک پارسيان در بين بانک هاي خصوصي کشور جايگاه مناسبي از لحاظ سپرده مشتريان و ارايه تسهيلات اعطايي دارد و در شبکه بين المللي بانکي توانسته است حضوري موثر در کشور عراق داشته باشد.

      وي افزود : مقدمات تاسيس شعبه بانک پارسيان در کشور عراق در شهر بغداد از سال 1386 فراهم شد و پس از اخذ مجوزهاي لازم در اواخر سال 1390 اين شعبه رسماً آغاز بکار نمود که عمده فعاليت هاي بانکي اين شعبه شامل: وصول چک، صدور حواله هاي وارده و صادره، گشايش اعتبارات اسنادي و ضمانت نامه هاي بانکي است.

      معاون امور بين الملل بانک پارسيان ادامه داد: بانک پارسيان برنامه گسترش شعب ديگر در عراق را در دستور کار خود دارد که منوط به رفع مشکلات موجود و تعامل هدفمند با بانک مرکزي کشور عراق است.
      در پايان اين همايش، از بانک پارسيان به عنوان يکي از حاميان معنوي برگزاري اين اجلاس و به پاس حمايت از توسعه تجارت و همکاري اقتصادي ايران و عراق با اهداي لوحي توسط رييس اتاق مشترک بازرگاني ايران و عراق، آقاي دکتر يحيي آل اسحاق،  تقدير شد.
      شايان توجه است؛ درحاشيه اين اجلاس کارگاههاي تخصصي و نمايشگاهي از دستاوردها و خدمات شرکت هاي فعال در عراق درمعرض ديد عموم به نمايش گذاشته شد. کارشناسان بخش‌هاي ارزي، بين الملل، شعب خارج از کشور، بازاريابي و امورشعب بانک پارسيان نيز به همين منظور در غرفه اي شکيل به معرفي خدمات قابل ارائه در حوزه ارز و بين‌الملل پرداختند که با استقبال چشمگير مراجعان مواجه شد .