X
   
 
    • در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک ، لوح سپاس و تندیس روابط عمومی حرفه ای الکترونیک و ارتباطات موثر به بانک پارسیان اهدا شد .

      در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک  ، لوح سپاس و تندیس روابط عمومی حرفه ای الکترونیک و ارتباطات موثر به بانک پارسیان اهدا شد .

      در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری و با بیش از 500 نفر از استادان و کارشناسان روابط عمومی گرد آمده از سراسر کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد ، لوح سپاس و تندیس روابط عمومی حرفه ای الکترونیک و ارتباطات موثر توسط وزیر ارتباطات و فناوری به بانک پارسیان اهدا شد.

      در ششمين همايش روابط عمومي الکترونيک که با حضور وزير ارتباطات و فناوري و با بيش از 500 نفر از استادان و کارشناسان روابط عمومي گرد آمده از سراسر کشور در هتل المپيک تهران برگزار شد ، لوح سپاس و تنديس روابط عمومي حرفه اي الکترونيک و ارتباطات موثر توسط وزير ارتباطات و فناوري به بانک پارسيان اهدا شد.
      در مراسم آغازين اين همايش، پيام‌هاي جداگانه ريچارد لينينگ، رييس انجمن جهاني روابط عمومي "IPRA " و پروفسور يحيي کمالي‌پور، رييس انجمن جهاني ارتباطات قرائت شد و دکتر رضاتقي پور وزير ارتباطات و فناوري نيز در اين همايش به ايراد سخنراني پرداخت .
      علي جهاني ، مدير روابط عمومي بانک پارسيان در کنار دکتر سلطاني فر ، رئيس همايش ، دکتر حسن بشير و دکتر ضيايي پرور و دکتر مسعودي در نشست تخصصي ابتداي همايش ، به بحث و ارائه ديدگاه هاي خود در خصوص سازو کار هاي روابط عمومي الکترونيک و الزامات آن در برهه کنوني پرداختند.

      loh