تاریخ خبر: ۱۳۸۹/۰۶/۲۲زمان خبر: ۱۳:۵۳تعداد بازدید: ۴۸۱ مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه عظیمیه کرج : محورعملکرد بانک پارسیان بر پایه مشتری مداری بنا شده است
علی جهانی ضمن بیان مطلب فوق افزود:تلاش کارکنان بانک پارسیان در راستای ارائه خدمات متمایز و تکمیل بسته خدماتی ارائه شده در شعب این بانک به مشتریان بوده و هست.
وي با تصريح اينکه همکاري نيروهاي مجرب و کارآزموده نظام بانکي و جوانان تحصيلکرده و پر تلاش در بانک پارسيان فضاي مناسب و مطلوبي را براي پذيرش مشتريان ايجاد کرده گفت:ارائه انواع خدمات بانکداري مدرن همچون بانکداري همراه،اينترنت بانک و خدمات الکترونيکي متنوع ديگرنيز موجب شده که استقبال در خور توجهي را از بانک پارسيان در ميان شهروندان شاهد باشيم.
وي وجود تلفن ارتباط مستقيم با مدير عامل را بستر مناسبي براي ارتباط مستقيم مشتريان با عالي ترين مقام بانک دانست و گفت:ما از اين طريق به نظرات و پيشنهاد هاي مراجعان و مشتريان در خصوص کيفيت فرايندهاي کاري و خدمات ارائه شده به آنان دست مي يابيم و با استفاده از اين اطلاعات به طور مستمر سطح کيفي و کمي خدمات بانک را ارتقا مي دهيم.
مدير روابط عمومي بانک پارسيان در اين مراسم که در آن امام جمعه مهر شهر،فرمانده نيروي انتظامي و رييس آگاهي منطقه،تني چند از مديران شعب بانک هاي ديگر، تعدادي از کسبه و صاحبان حرف نيز حضور داشتند ضمن تبريک شکل گيري استان البرز با مرکزيت کرج ، افتتاح شعب بانک هاي خصوصي را موجب تحقق هرچه بيشتر اصل 44 وشکوفايي وضعيت اقتصادي مناطق مختلف کشوراز جمله شهرستان کرج ارزيابي کرد.
جهاني در ادامه به استقبال مشتريان و شهروندان مناطق مختلف کشور از خدمات بانک پارسيان اشاره کرد و گفت:با اتکا به اين ميزان استقبال و با استفاده از دانش نوين بانکداري روز دنيا و فناوري هاي مدرن،بانک پارسيان توانست رتبه برتر بانک هاي کشور را بر اساس آخرين رتبه بندي سازمان مديريت صنعتي کسب کند.