X
   
 
    • فرماندار گیلاوند در مراسم افتتاح شعبه بانک پارسیان :حضور بانک های خصوصی زمینه خدمت بیشتر به مردم منطقه را فراهم می سازد

      فرماندار گیلاوند در مراسم افتتاح شعبه بانک پارسیان :حضور بانک های خصوصی زمینه خدمت بیشتر به مردم منطقه را فراهم می سازد

      معتمد نیا فرماندار گیلاوند در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان با بیان مطلب فوق گفت:بانک پارسیان یکی از موفق ترین بانک های کشور است که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

      معتمد نيا فرماندار گيلاوند در مراسم افتتاح شعبه جديد بانک پارسيان با بيان مطلب فوق گفت:بانک پارسيان يکي از موفق ترين بانک هاي کشور است که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.
      وي افزود:با توجه به موقعيت مهم شهرستان و گردش پولي قابل توجه در آن، اميدواريم که بانک پارسيان بتواند ضمن سامان دهي و مديريت بهينه منابع تاثيرات مثبتي بر اقتصاد و سازندگي در منطقه داشته باشد.
      فرماندار گيلاوند در اين مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان،نماينده ولي فقيه در سپاه دماوند،روساي ادارات و کسبه و معتمدين محلي برگزار شد از مردم منطقه دعوت کرد که با حضور و تقويت شعبه بانک پارسيان از فضاي مناسب مالي،اقتصادي و خدمتي ناشي از فعاليت شعبه برخوردار شوند.
      سهرابي رييس امور شعب بانک پارسيان نيز در اين مراسم ضمن خوشامدگويي به حاضران در مراسم تاثيرات مثبت شعب بانک هاي خصوصي به ويژه پارسيان را مورد اشاره قرار داد و گفت:جمع آوري و مديريت منابع مي تواند رونق و رشد بخش هاي بازرگاني،صنعت و کشاورزي را در اين شهرستان به همراه بياورد.
      وي از اعتماد و استقبال مردم به عنوان پشتوانه بزرگ فعاليت بانک پارسيان ياد کرد و ابراز اميدواري کرد که شعبه تازه تاسيس بانک در گيلاوند نيز همچون شعب ديگرپارسيان در برآوردن خواست و انتظارات مشتريان موفق باشد.
      در هفته گذشته همچنين¬ شعبه نامجوي بانک پارسيان واقع در خيابان گرگان نيز به شبکه شعب اين بانک پيوست.