X
   
 
    • دویست و چهل و چهارمین شعبه بانک پارسیان در کرج افتتاح شد

      دویست و چهل و چهارمین شعبه بانک پارسیان در کرج افتتاح شد

      علی جهانی ،مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان با تاکید بر مشتری مداری به عنوان الویت اصلی در نحوه خدمت دهی این بانک گفت:ما تلاش می کنیم در آستانه دهمین سال فعالیت بانک همچنان الگو و پیشرو در مسیر تکریم مشتریان باشیم.

      علي جهاني ،مدير روابط عمومي بانک پارسيان در مراسم افتتاح شعبه جديد بانک پارسيان با تاکيد بر مشتري مداري به عنوان الويت اصلي در نحوه خدمت دهي اين بانک گفت:ما تلاش مي کنيم در آستانه دهمين سال فعاليت بانک همچنان الگو و پيشرو در مسير تکريم مشتريان باشيم.
      وي در مراسم گشايش شعبه شهيد بهشتي کرج با تصريح اين موضوع که بانک پارسيان در ارائه خدمات نوين بانکي و فرايند بانکداري مدرن از جايگاه در خور توجهي برخوردار است گفت:مي توانيم بگوييم با ارائه خدمات متنوع بانکداري اينترنتي و بانکداري مبتني بر تلفن همراه بانک پارسيان يکي از مدرن ترين ، ايمن ترين و مورد اعتماد ترين بانک هاي کشور است.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان که در جمع تني چند از ائمه جماعات، فرماندهان انتظامي و روساي شعب بانک هاي منطقه سخن مي گفت ابراز اميدواري کرد که بانک پارسيان با افتتاح شعبه شهيد بهشتي کرج و توسعه متوازن و کارشناسي شده شبکه شعب بتواند همچنان خدمتگزاري امين،صادق و روزآمد براي هموطنان در تمام نقاط سرزمينمان باشد.
      جهاني با اشاره به آغاز دهمين سال فعاليت بانک پارسيان گفت:بانک پارسيان در سال گذشته برترين شرکت کشور به لحاظ سودآوري شناخته شد و در کنار آن به استناد گزارش سازمان مديريت صنعتي کشور،بزرگترين بانک خصوصي کشور به لحاظ منابعي بودکه اميدواريم اين بانک با مشارکت همه مشتريان گران قدر ش و با تکرار موفقيت هاي پيشين همچنان در مسير خدمت صادقانه به جامعه و ارتقاي فرهنگ بانکداري در کشور گام بردارد.