X
   
 
    • در فهرست صد شرکت برتر کشور:بانک پارسیان در صدر بانک های دولتی و خصوصی قرار گرفت

      در فهرست صد شرکت برتر کشور:بانک پارسیان در صدر بانک های دولتی و خصوصی  قرار گرفت

      طی دوسال پیاپی و بر اساس گزارش سازمان مدیریت صنعتی کشور که روز یکشنبه 24بهمن ماه رسما منتشر شد،بانک پارسیان در رتبه بندی صد شرکت برتر، جایگاه نخستین بانک کشور را در شاخص فروش-درآمد احراز کرد.

      طي دوسال پياپي و بر اساس گزارش سازمان مديريت صنعتي کشور که روز يکشنبه 24بهمن ماه رسما منتشر شد،بانک پارسيان در رتبه بندي صد شرکت برتر، جايگاه نخستين بانک کشور را در شاخص فروش-درآمد احراز کرد.
      همچنين بر اساس اين فهرست، بانک پارسيان در جمع صد شرکت برتر دولتي و خصوصي کشور،به عنوان پنجمين شرکت برتر و در جمع شرکت هاي خصوصي کشور،به عنوان برترين شرکت معرفي شد.
      بزرگ ترين بانک خصوصي کشور در دوازدهمين رتبه بندي سازمان مديريت صنعتي که بر اساس گزارش هاي مالي سال 1387صورت گرفته بود،با 7/43766ميليارد ريال فروش، رتبه هفتم صد شرکت برتررا احراز نمود ودر جايگاه نخستين بانک کشور قرار گرفته بود و امسال با دو پله ارتقا و با 3/51050 ميليارد ريال فروش، به مقام پنجم صد شرکت برتر کشور صعود کرد و براي دومين سال متوالي رتبه نخست بانک هاي کشور را در شاخص فروش - درآمد از آن خود نمود.
      بانک پارسيان بر اساس رتبه بندي انجام شده در سال جاري، در شاخص بيشترين دارايي، با 735/219ميليارد ريال رتبه هشتم و در شاخص بالاترين ارزش بازار، با 940/17ميليارد ريال، رتبه پنجم را در ميان ده شرکت برتر کشور در اختيار دارد.


      در مراسم روز يکشنبه 24بهمن ماه که با حضور مهندس محرابيان،وزير صنايع،دکتر تقي پور،وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ، فتحي پور،رييس کميسيون اقتصادي مجلس،مهندس کماني،مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و مديران ارشد بانک ها،بيمه ها ، شرکت هاو مديران وزارت صنايع و ادارات وابسته بر پا شد، نمايندگان شرکت هاي برتر لوح تقدير و تنديس افتخار سازمان مديريت صنعتي را از دست وزرا و نمايندگان مجلس دريافت کردند