X
   
 
    • دو فرزند پارسیانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا افتخار آفریدند

      دو فرزند پارسیانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا افتخار آفریدند

      سیده پریا و سیده دریا حسینی فرزندان یکی از همکاران پارسیانی در چهارمین دوره مسابقات آسیایی کاراته سبک شیتوریو کوبه اوزاکا که در پوتراجایای مالزی برگزار شد موفق به کسب دو مدال برنز و ایستادن بر سکوی سوم قهرمانی آسیا شدند.

      سيده پريا و سيده دريا حسيني فرزندان يکي از همکاران پارسياني در چهارمين دوره مسابقات آسيايي کاراته سبک شيتوريو کوبه اوزاکا که در پوتراجاياي مالزي برگزار شد موفق به کسب دو مدال برنز و ايستادن بر سکوي سوم قهرماني آسيا شدند.
      تيم ملي ايران در اين مسابقات که آذرماه سال جاري در جريان بود با 26ورزشکار شامل 26ورزشکار دخترو16ورزشکار پسر در رده هاي مختلف سني8تا 9سال،10تا11سال،12تا13سال و جوانان و بزرگسالان شرکت کرد و با کسب 8مدال طلا،9مدال نقره و13برنز،در رده تيمي مقام دوم اين مسابقات را به دست آورد.
      دراين مسابقات که با حضور 12کشور آسيايي برگزار شد ،سيده پرياي 14ساله در رده 14تا15سال و سيده دريا در رده سني 10تا 11سال در کوميته بانوان مقام سوم آسيا را به دست آوردند.
      اين دو ورزشکار همچنين پس از ايستادن بر روي سکوي قهرماني، با پرچم کشورمان و پرچم بانک پارسيان در سالن رقابت ها دور افتخار زدند.
      شايان ذکر است که اين دو ورزشکار ارزنده و مستعد کشورمان اخيرا از سوي مربي تيم ملي تکواندوي بانوان کشور نيز براي حضور در اين تيم و آمادگي براي بازيهاي المپيک 2012لندن دعوت شده اند.
      سيده پريا و سيده دريا در عرصه تحصيل نيز از دانش آموزان ممتاز و در زمره حافظين قران کريم هستند.