X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      در یکصدو سی و نهمین گردهمایی علمی – تخصصی انجمن روابط عمومی ایران صورت گرفت:تشریح استراتژی های ارتباطی بانک پارسیان

      در یکصدو سی و نهمین گردهمایی علمی – تخصصی انجمن روابط عمومی ایران  صورت گرفت:تشریح استراتژی های ارتباطی بانک پارسیان

      یکصدو سی و نهمین گردهمایی علمی – تخصصی" انجمن روابط عمومی ایران " روز دوشنبه دوم خرداد 90 از ساعت 17-19 برگزار شد . در این نشست استراتژی های ارتباطی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و خصوصی تحلیل و طی آن آقای علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به بیان استراتژی های ارتباطی این بانک پرداخت.

      يکصدو سي و نهمين گردهمايي علمي - تخصصي" انجمن روابط عمومي ايران " روز دوشنبه دوم خرداد 90 از ساعت 17-19 برگزار شد . در اين نشست استراتژي هاي ارتباطي وزارتخانه ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي تحليل و طي آن آقاي علي جهاني، مدير روابط عمومي بانک پارسيان به بيان استراتژي هاي ارتباطي اين بانک پرداخت.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان در اين نشست که آقاي دکتر باهر ، استاد دانشگاه و آقاي جواد قاسمي رياست انجمن و آقاي مطهري نژاد ، نايب رئيس و ديگر اعضا نيز حضور داشتند ، روابط‌عمومي ها را نيازمند ساختاري مشتري‌مدار دانست و تاکيد کرد : کار روابط عمومي تعامل و ارتباط با روح ، تفکر ، مغز و دل انسانها است و وجود آن چون هوا براي سازمان ها لازم و غير قابل انکار است.
      وي روابط عمومي را هنر نفوذ بر دل ها دانست و از آن به عنوان ساختاري ياد کرد که مي تواند به نياز هر يک از مشتريان در هر زماني و در هر مکاني پاسخ بدهد .


      علي جهاني گفت : تحقق يافتن چنين فضايي نيازمند توسعه استراتژي روابط‌عمومي در تمامي بخش هايي است که با مشتري در ارتباط است . شايسته است روابط عمومي ها استراتژي ها را به گونه اي طراحي کنند که در چارچوب آنها سازمان ، مديران و کارکنان ، مشتري مداري را اصلي بنيادي بدانند.
      وي همچنين افزود : در روابط‌عمومي لازم است به بخش‌هايي چون شناسايي نيازهاي مخاطبان (تحقيقات بازار)، تبليغات به هنگام، پاسخ‌گويي به مشتريان و ارتباط دو سويه توجه جدي و مستمر شود.


      در ادامه اين مراسم جهاني گزارش جامعي از فعاليت هاي مديريت روابط عمومي بانک پارسيان در سال 89 را در خصوص حوزه تبليغات ، اطلاع رساني ، ارتباط با رسانه ها و مرکز ارتباط با مشتريان ارائه کرد .مدير روابط عمومي بانک پارسيان در پايان از سوي رئيس و نايب رئيس انجمن مورد تقدير قرار گرفت .

No Cache
Generate time: 1.8724610805511
Generate time 2: 0.65791893005371
Query time: 0.56241941452026