X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه سردار جنگل خود را ملزم به ارتقای استانداردهای خدمات بانکی در کشورمی دانیم

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه سردار جنگل خود را ملزم به ارتقای استانداردهای خدمات بانکی در کشورمی دانیم

      علی جهانی در مراسم افتتاح دویست و سی و ششمین شعبه بانک پارسیان گفت:ما علاوه بر ارزش آفرینی و کمک به اقتصاد ملی سعی داریم سطح خدمات بانکی در کشور را به استانداردهای روز جهان نزدیک کنیم.

      علي جهاني در مراسم افتتاح دويست و سي و ششمين شعبه بانک پارسيان گفت:ما علاوه بر ارزش آفريني و کمک به اقتصاد ملي سعي داريم سطح خدمات بانکي در کشور را به استانداردهاي روز جهان نزديک کنيم.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،مدير روابط عمومي اين بانک افزود:بانک پارسيان با فراهم آوردن زيرساختهاي مطلوب، پيشرفته و سود بردن ازفناوريهاي نوين،آماده انجام اقداماتي سريعتر براي دستيابي به اهدافي است که بانکهاي خصوصي براي تامين آنها شکل گرفتند.
      وي با اشاره به فضاي رقابتي موجود در ميان بانکهاي کشور گفت:اينکه در چنين فضايي شاهد سرعت بالا وپيشروي پر شتاب برخي بانکهاي کوچکتر نسبت به فعاليت بانکهاي بزرگتر هستيم به نوعي موجب خوشحالي جامعه است، چرا که در اثر اين تلاشها، هم مشتريان آزادي انتخاب بيشتري خواهند داشت و هم کيفيت خدمات بانکها در معرض قضاوت و انتخاب مردم تيز هوش وشريفمان قرارخواهد گرفت و آنان را به سمت انتخابي آگاهانه تر سوق خواهد داد.
      وي برخورداري از ابزارهاي روز دنيا را عامل اصلي فعاليت هاي موثر بانک پارسيان در نظام بانکي کشور قلمداد کرد و گفت:احراز رتبه اول بانکهاي کشور به لحاظ درآمد و فروش، حاصل سودبردن از دانش روز و چابکي سازماني است که متعلق به مردم است.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان هدف اصلي و محوري تمام فعاليتهاي پارسيان را در راستاي سياستهاي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، ارائه خدمات مدرن، بهنگام و دردسترس مشتريان دانست و گفت:تامين رضايت خاطر مشتريان بزرگترين خواست متوليان بانک پارسيان است.