X
   
 
    • با حضور مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان : مرکزجدید پاسخگویی غیر حضوری افتتاح شد

      با حضور مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان : مرکزجدید پاسخگویی غیر حضوری افتتاح شد

      به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، این مرکز طی مراسمی با حضور مدیر عامل ، معاونین و جمعی از مدیران در ساختمان مرکزی این شرکت در تاریخ 27/9/90 افتتاح گردید .

      به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، این مرکز طی مراسمی با حضور مدیر عامل ، معاونین و جمعی از مدیران  در ساختمان مرکزی این شرکت در تاریخ 27/9/90 افتتاح گردید .

      آقای عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این شرکت در خصوص راه اندازی این مرکز گفت :  با توجه به گستردگی فعالیتهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، توسعه مرکز پاسخگویی پککو در دستور کار قرار گرفته بود و با فراهم آوردن امکانات بسیار مطلوب جهت پاسخگویی غیر حضوری و جلب رضایتمندی مشتریان این مرکز افتتاح گردید.

      وی با بیان اینکه پشتیبانی سرویس های ارائه شده به مشتریان همراه با توسعه فعالیتهای شرکت امری  اجتناب ناپذیر است افزود:  ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با اهمیت ترین بخش کار یک سازمان بوده و  ما نیز به آن توجه ویژه داریم .

      آقای پور سعید افزود: در این مرکز کارشناسان مجرب و زبده با نهایت احترام ،  نسبت به پیگیری و  رفع هرگونه مشکلات مشتریان چه در بخش دارندگان کارت و دستگاه کارتخوان و سایر خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بصورت غیر حضوری اقدام خواهند نمود .

      در سیستم یکپارچه پاسخگوی این مرکز ، پاسخ دهی به مشتریان در بخش خدمات کارت ( همچون مسدودی ، رفع مغایرت کارت های پارسیان و کارتهای شتابی سایر بانکها از روی پایانه های فروش پارسیان ، خدمات وب سایت ، پرداخت همراه ، درخواست کارتخوان ، تقاضای مربوط به صدور کارت ویزا و اعلام مانده حساب مشتریان و ... سایر موارد( طی 24 ساعت شبانه روز و ایام تعطیل) صورت می گیرد.

      گفتنی است این شرکت با توجه به 33 نمایندگی استانی فعال دارای بزرگترین مرکز خدمات به مشتریان در حوزه psp  می باشد .