X
   
 
    • معاون اجرایی بانک پارسیان در بازدید از شعب حوزه 55 گیلان عنوان کرد : تلاش مضاعف روسای جوان شعب موجب دستیابی به اهداف عالیه بانک است.

      معاون اجرایی بانک پارسیان در بازدید از شعب حوزه 55 گیلان عنوان کرد : تلاش مضاعف روسای جوان شعب موجب دستیابی به اهداف عالیه بانک است.

      آقای توده فلاح، معاون اجرائی بانک با حضوردرحوزه 55 گیلان، طی بازدید از تمامی شعب این حوزه با تمامی کارکنان بصورت تک به تک به گفت وگو پرداخت و در جریان تلاش همکاران و نظرات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت. در جلسه ای که به همین منظور با تمامی روسای شعب و معاونین این حوزه برگزار شد، معاون اجرائی بانک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه از زحمات کلیه کارکنان حوزه قدردانی کرد .

      وي طي سخناني با اشاره به اينکه برنامه بازديد از حوزه هاي بانک در دستور کار قرار دارد و تقريبا تمامي حوزه هاي کشور بازديد شده است، خاطر نشان کرد : اين بازديدها نقش موثري در پيشرفت و تعالي بانک دارد و باعث آشنايي بيشتر با فعاليت ها و نحوه عملکرد شعب در اقصا نقاط کشور مي شود. اين بازديد ها داراي نفع دو طرفه است از يک طرف مديران ستادي از وضعيت شعب ، همکاران ،کمبودها و مشکلات آگاه مي شوند که اين آگاهي در تصميم گيري ها بسيار موثر است چرا که بطور عيني مسائل و مشکلات لمس مي شود و از طرف ديگر کارکنان با طرح مشکلات و نيازهاي خود مي توانند بطور مستقيم ايده هاي خود را به مديران منتقل نمايند.

      معاونت اجرائي بانک پارسيان با تاکيد بر تمرکز زدايي در بانک اظهار داشت : بايستي وضعيتي بوجود آوريم تا هر منطقه و شعبه خودش بتواند تصميم گيري نمايد و اختيارات حوزه هاي شهرستان افزايش يابد.

      جناب آقاي توده فلاح به فعاليت اداره بازاريابي بانک اشاره نمود و با اعلام اينکه بزودي برنامه هاي بازاريابي ابلاغ خواهد شد از شعب خواست که از هم اکنون خود را آماده تشکيل کميته هاي بازاريابي شعبه و حوزه نمايند.

      وي بازاريابي موثر براي جذب منابع را از مهمترين عملکردهاي بانک برشمرد و با تاکيد براينکه همه در شعبه بايستي بازارياب باشند، اظهار کرد: آن زمان که ما در شعبه مي نشستيم و مشتري به ما مراجعه مي کرد تمام شده است . اکنون بايد خارج از شعبه حضور يابيم و با بازاريابي مشتري را جذب نماييم. بايستي با گفت و گو با مردم و مشاوره با آنان و بيان مزيت ها و امتيازهاي بانک، آنها را جذب نماييم. وي ادامه داد : از کارمند پشت باجه تا مقامات ارشد بانک بايستي همه بازاريابي نمايند.

      جناب آقاي توده فلاح در ادامه با تاکيد بر تلاش مضاعف روساي جوان از آنان خواست که تلاش خود را دو چندان نمايند، تا اعتمادي که مديران ارشد بانک به آنان دارند را به اثبات رسانند.

      معاون اجرايي بانک سپس به مواردي از قبيل اعطاي تسهيلات اعتباري به بخش هاي مولد اقتصادي با رعايت بهداشت اعتباري، پيگيري و وصول مطالبات معوق، نظافت شعب، پوشش يکنواخت کارکنان، صرفه جويي در هزينه ها، پيگيري مستمر مسائل شعب تا حصول نتيجه و ساير موارد مرتبط تاکيد کردند.

      در انتهاي اين جلسه، نماينده شرکت تجارت الکترونيک در جلسه حاضر شده و به سئوالات همکاران پاسخ داده و توصيه هاي لازم از طرف آقاي توده فلاح در جهت ارائه سرويس بهتر و مطلوب تر به ايشان به عمل آمد.

      آقاي هراتي، مدير امور اعتباري، آقاي بيژني، مدير امور پشتيباني، آقاي شهيدي، مدير امور شعب آقاي توده فلاح را در اين سفر همراهي کردند. سپس آقايان هراتي و بيژني و شهيدي در جلسه پرسش و پاسخي که به همين منظور برگزار گرديد به سوالات حاضران پاسخ گفتند .