X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      شرکت کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد

      شرکت کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد

      در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور که در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین نشان ملی مشتری مداری دریافت کرد.

      به گزارش روابط عمومی  بانک پارسیان به نقل ازشرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، در این رویداد، مدیران و اساتید این شرکت ضمن ارایه پنل های آموزشی ،CRM با توجه به نقش مهم این شرکت در مسوولیت اجتماعی و حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور، پس از انجام ارزیابی های اعلامی،شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد.

No Cache
Generate time: 1.1959969997406
Generate time 2: 0.49460005760193
Query time: 0.5139684677124