تاریخ خبر: ۱۳۹۰/۰۳/۰۸زمان خبر: ۱۲:۴۹تعداد بازدید: ۲۷۰ رییس هیات مدیره بیمه پارسیان:اهمیت بیمه درجامعه شفاف نشده است
علی سلیمانی شایسته رییس هیئت مدیره بیمه پارسیان در گردهمایی تقدیر از برترینهای این شرکت گفت: حضور 22 شرکت بیمه فعال در دوره کوتاه مدت خصوصی سازی در صنعت بیمه و اعطای مجوز به شرکتهای تازه در سال 89 همگی حکایت از گسترش بازار با توجه به توسعه زندگی شهری و تنوع خطراتی که بشر را تهدید میکند دارد .
علي سليماني شايسته رييس هيئت مديره بيمه پارسيان در گردهمايي تقدير از برترينهاي اين شركت گفت: حضور 22 شركت بيمه فعال در دوره كوتاه مدت خصوصي سازي در صنعت بيمه و اعطاي مجوز به شركتهاي تازه در سال 89 همگي حكايت از گسترش بازار با توجه به توسعه زندگي شهري و تنوع خطراتي كه بشر را تهديد ميكند دارد . شايسته افزود: صدها سال پيش خطراتي كه انسان را تهديد ميكرد محدود بود، اما امروز تنوع اين خطرات بيشمار و مصون ماندن از زيانهاي آنان نيازمند انواع پوششهاي بيمهاي است. وي با تاكيد بر اينكه 5/1 درصد نفوذ بيمه نشان ميدهد مردم كشور ما هنوز ضرورت بيمه را با توجه به تمام ريسكهاي موجود درك نكردهاند، افزود: خدمات بيمه جزو كالاهاي لوكس نيست و ضرورت انكار ناپذير زندگي امروزي است . او فروش بيمه و عرضه خدمات بيمه گري را نيازمند فروش حرفهاي و اطلاع رساني جامع دانست و گفت: همه ما سالهاست شعار «بيمه فروختني است نه خريدني» را تكرار ميكنيم اما اين جمله بسيار ساده، هزاران حرف تازه براي تحول در فروش در دل خود دارد . وي بر تاثير آموزش فروش نوين بر ارتقاي سطح دانش فروشندگان بيمه تاكيد كرد وگفت: ارتباط مستقيم با مردم يكي از راههاي نويني بود كه طي دوسال اخير شكل گرفت، تماس با مشتري براي ياد آوري نياز بيمهاي وي خوب است اما هر نكته زمان و مكان خود را ميخواهد. به گفته شايسته تماس تلفني با مشتري در ساعت 2 بعداز ظهر نه تنها او را براي خريد بيمه تشويق نميكند بلكه حداقل تمايل وي را نيز از بين خواهد برد. رييس هيئت مديره بيمه پارسيان بر داشتن برنامهاي جامع و هدف گذاري شده توسط نمايندگان تاكيد كرد و افزود: وقتي برنامه و هدف داشته باشيد براي تحقق آن تلاش ميكنيد و از خرسندي رسيدن به اهداف خود برنامههاي بهتري را تدوين ميكنيد . شايسته گفت: بيمه پارسيان 1700 نماينده دارد اگر هريك از آنها تنها يك هزار مشتري داشته باشند، تعداد مشتريان شركت به 17 ميليون ميرسد و تحقق هدف شركت و رسيدن به جايگاه دوم را به راحتي محقق ميكند. او توجه به تامين منافع همه عوامل از جمله سهامدار، مشتري، سپرده گذار و كاركنان را سياست اصلي گروه مالي پارسيان اعلام كرد و گفت: وقتي كاري به درستي انجام شود همه از سود آن منتفع ميشوند، وقتي شما براي سود آوري خود تلاش صادقانه و سالم در بازار داشته باشيد تمامي عوامل بازار از آن سود ميبرند و اين يعني توسعه اقتصادي كه تمامي ما ايرانيان بايد براي حفظ و ارتقاي آن درجايگاه خود و به سهم خود تلاش كنيم . شايسته در خاتمه گفت: بيمه همه را سرپا نگه ميدارد و ازشما ميخواهم كه براي حفظ خوشنامي پارسيان كوشا باشيد .مديرعامل بيمه پارسيان تاكيد كرد: ضرورت توسعه بيمههاي خرد . حسين كريمخانزند مديرعامل بيمه پارسيان نيز در همايش برترينهاي اين شركت گفت: ديدگاه بيمه پارسيان براي فعاليت حرفهاي در بازار موجب شد كه اين شركت با فعاليت 8 ساله خود همپاي شركتهاي بيمهاي باشد كه بيش از 50 سال سابقه بيمهگري دارند. كريمخانزند با يادآوري اينكه بيمه پارسيان طي 8 سال گذشته به طور مستقيم و غير مستقيم بين 5 تا 6 هزار شغل ايجاد كرده است، گفت: امروز بيمه پارسيان به حضور 1700 نماينده فعال و واحدهاي پرداخت خسارت در سراسر كشور افتخار ميكند و درنظر داريم در سال 90 ارايه خدمات را از مراكز استاني به ساير شهرستانها گسترش دهيم . وي ادامه داد: طي سالهاي گذشته با شناخت فرصتها و تهديدات بازار همواره سعي كرديم سهم 6 درصدي خود را حفظ كنيم و پس از بيمه ايران و آسيا سومين شركت بيمهاي كشور باشيم. كريمخانزند با يادآوري اينكه قبل از تاسيس بيمه پارسيان خود او چند سالي در شبكه فروش فعاليت ميكرده، خاطر نشان كرد: با جايگاه نماينده و خواستههاي او در بازار بيمه غريبه نيستم و به خوبي ميدانم فروش بيمهنامه و فعاليت در بازار رقابتي بسيار سخت است و ويژگيهاي خود را دارد، به خاطر همين آشنايي با مشكلات كار نمايندگان، استراتژي شركت را بر اساس توجه به شبكه فروش تدوين و درتمامي سالها از نمايندگان حرفهاي و پرتلاش حمايت كردم . وي به صراحت گفت: علاقهاي به فروش مستقيم در بيمه پارسيان ندارم و معتقدم شبكه فروش مسوول فروش بيمهنامه است و ستاد مسووليت ارايه خدمات و پرداخت خسارات را بر عهده دارد. او تعداد بيمهنامههاي صادره طي 8 سال گذشته را بيش از 7 ميليون فقره اعلام كرد و گفت: بيمه پارسيان در 6 سال گذشته همواره جزو 100 شركت برتر كشور بوده و توانسته به عنوان نخستين بيمه خصوصي وارد بورس اوراق بهادار شود. كريمخانزند گفت: ورود به بورس نيازمند صورتهاي مالي شفاف، عملكرد مناسب و شاخصهاي بسياري است كه بيمه پارسيان توانست در زمان اندك 2 ماهه آنان را آماده و نام خود را بر روي تابلوي بورس درج كند . وي افزايش تقاضا براي انواع بيمهها، ورود شركتهاي تخصصي در حوزه بيمههاي اشخصاص به ويژه بيمههاي عمر، تغييرات اقتصادي كشور با توجه به هدفمندي يارانه ها و تحريم اقتصادي را تغييرات اساسي بازار بيمه كشور عنوان و خاطر نشان كرد: در بازار كنوني بايد با ارتقاي سطح آگاهي مردم و ارايه طرحهاي جامع روند رشد شركت را حفظ كنيم. مديرعامل بيمه پارسيان توسعه خرده فروشي و عرضه بيمههاي خرد به جامعه را يكي از اهداف اصلي شركت دانست و ادامه داد: به خاطر اجراي همين هدف بود كه تعداد نمايندگان دو برابر شد و همين هدف در استراتژي چهار ساله 89 تا 93 ادامه خواهد داشت تا بيمه پارسيان پس از بيمه ايران كه تنها بيمه دولتي است دومين شركت بيمه كشور باشد. وي افزود: نمايندگان بيمه پارسيان و تلاش آنها براي توليد حق بيمه موجب شد به رغم ورود بيمههاي جديد به بازار و رقابتي شدن بازار، بيمه پارسيان طي 8سال فعاليت همچنان سهم 6 درصدي خود را از کل بازار حفظ كرد و همچنان سومين شرکت بيمه کشور باقي ماند. كريمخانزند در خاتمه، بيمهگذاران شركت را بزرگترين سرمايه بيمه پارسيان اعلام كرد و گفت: تمامي عوامل بيمه پارسيان براي حفظ و جلب رضايت اين سرمايه بايد كوشا باشند.